تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820847563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارسه یک – خاتم اردکان 3/شاگردان نفرزاده مغلوب میهمان خود شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پارسه یک – خاتم اردکان 3/شاگردان نفرزاده مغلوب میهمان خود شدند
تیم والیبال پارسه تهران در نخستین دیدار هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان ایران مقابل خاتم اردکان متحمل شکست شد.

پارسه یک – خاتم اردکان 3 / شاگردان نفرزاده مغلوب میهمان خود شدند
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم لیگ برتر والیبال ایران، گرامیداشت شهدای منا، عصر امروز از ساعت 30 و 15 در خانه والیبال تهران آغاز شد. 


در نخستین دیدار این هفته از مسابقات تیم والیبال پارسه تهران، پذیرای خاتم اردکان بود که در پایان با نتیجه 3 بر یک مغلوب میهمان خود شد. 


اردکانی‌ها که هفته گذشته مقابل تیم والیبال بانک سرمایه ضمن ارائه یک بازی تماشایی با نتیجه 3 بر 2  مغلوب شده بودند، در این دیدار هم نمایش خوب و منسجمی مقابل دیگر تیم تهرانی مسابقات داشتند .در ست اول این دیدار در حالی که دو تیم نمایشی پایاپای داشتند تیم پارسه 27 بر 25 به پیروزی رسید.


ست دوم و سوم این مسابقه از همان ابتدا با عملکرد بهتر تیم اردکان پیگیری شد و در نهایت هم به دو نتیجه 25 بر 18 و 25 بر 19 به سود اردکانی ها خاتمه یافت. در ست چهارم هم مانند دو ست پیشین شاگردان میرحسینی در تیم اردکان بودند که موفق شدند شاگردان نفرزاده را 25 بر 22 مغلوب کرده و به برتری 3 بر یک در مجموع این دیدار دست پیدا کنند.


دیگر دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر والیبال ایران از ساعت 17 آغاز شده است و آخرین مسابقه هفته هفتم را هر دو تیم سایپا و کاله از ساعت 17:30 در خانه والیبال برگزار خواهند کرد.





۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن