تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815612856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست شرکت های بزرگ از ترامپ برای پایبندی به توافق پاریس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



درخواست شرکت های بزرگ از ترامپ برای پایبندی به توافق پاریس
روز نو :  مسئولان بیش از 360 شرکت و سرمایه گذار عمدتا آمریکایی روز چهارشنبه از دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا خواستند از توافق آب و هوایی پاریس حمایت کند.

 
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مراکش، این مسئولان در نامه سرگشاده ای که در مذاکرات تغییرات آب و هوای سازمان ملل در شهر مراکش مغرب منتشر شد، ترامپ را به ادامه پایبندی واشنگتن به توافق پاریس ترغیب کردند.
ترامپ مساله گرم شدن زمین را حقه بازی خوانده و گفته است که آمریکا در دوره زمامداری وی از توافق پاریس خارج می شود.
در همین حال، در نامه مسئولان یاد شده آمده است: اجرای توافق پاریس، باعث می شود تا میلیاردها دلار سرمایه های موجود در بخش اقتصاد کم کربن به تریلیون ها دلار سرمایه مورد نیاز برای ایجاد انرژی پاک و شکوفایی برای همه جمعیت زمین فراهم شود.
دیپلمات ها، مدیران و ناظران حاضر در مذاکرات سازمان ملل که مسئولیت اجرای توافق آب و هوایی پاریس را برعهده دارند، از تسلط ترامپ بر کرسی کاخ سفید بسیار نگران هستند.
یکصد و 96 کشور توافق آب و هوایی 2015 پاریس را پذیرفته اند. این توافق با هدف کاهش تدریجی انتشار گازهای گلخانه های منعقد شده است.


منبع: ایرنا


تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن