تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فلاح: برای شکست دادن نفت به تهران آماده‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: علی فلاح در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: ما با تیم بزرگ و ریشه‌داری بازی داریم که از یک مربی بزرگ و بازیکنان خوبی بهره می‌برد، با این وجود می‌خواهیم با شکست تیم نفت دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

وی جام حذفی را جام شگفتی‌ها خواند و یادآور شد: تیم ما سه سال است که آغاز به کار کرده. ما با حضور در رقابت‌های استانی به لیگ دسته دو کشور صعود کردیم. الان هم سه هفته از لیگ دسته دو سپری شده و چنانچه مشکلات‌مان برطرف شود می‌توانیم یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول باشیم. مشکل اینجاست که فاصله بازی‌های لیگ دو با جام حذفی نزدیک به هم است و در شهرهای مختلف با وضعیت آب و هوایی متفاوت برگزار می‌شود. اما با این حال ما سعی می‌کنیم فردا یک بازی خوب مقابل نفت انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن با اشاره به تیمش تصریح کرد: شاخص‌ترین بازیکنان ما حسن اشجاری و علی رمضانی هستند که متأسفانه علی رمضانی و مهدی آقازاده برای بازی فردا آسیب‌دیده هستند.

فلاح با اشاره به مشکلات مالی تیمش خاطرنشان کرد: قرارداد یک بازیکن تیم نفت تهران برابر با هزینه یک فصل باشگاه شهرداری فومن است. البته منظورم قراردادهای میلیاردی بازیکنان نفت نیست، بلکه قراردادهای پایین برخی از بازیکنان این تیم است. بازیکنان ما دو میلیون حقوق می‌گیرند که آن هم به طور منظم به آنها پرداخت نمی‌شود! مطمئناً اگر ما مشکل مالی نداشته باشیم می‌توانیم یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک باشیم.

وی در پایان در واکنش به این پرسش که آیا با بازیکنان تیمش از لحاظ روحی و روانی برای بازی با نفت کار کرده است یا خیر، عنوان کرد: مسلماً همین‌طور است و ما خیلی روی مسائل روانی با بازیکنان کار می‌کنیم، مخصوصاً برای این بازی حساس. البته اعتقاد من این است که بازیکنان لیگ دو و لیگ یک از لحاظ فنی تفاوت چندانی با هم ندارند و فقط از لحاظ روحی روانی شرایط بازیکنان لیگ یک و حتی لیگ برتر بهتر است.



۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن