تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799113767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرام طبع: اردوی پرسپولیس در امارات تفریحی نبود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: محمدامین آرام‌طبع در خصوص اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در امارات گفت: به نظرم اردوی خوبی را در کشور برگزار کردیم چراکه آب و هوای آنجا بسیار خوب بود و ما تمرینات خوبی هم انجام دادیم. فکر می‌کنم این اردو توان بدنی بازیکنان را بالاتر برد و مطمئنا در ادامه مسیر لیگ و حتی لیگ قهرمانان آسیا می‌توانیم راحت‌تر کار کنیم. خوشبختانه شرایط خوبی در این اردو برای تیم فراهم بود و تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشتیم.

وی درباره اینکه شرایط بدنی خودش در این اردو چطور بود اظهار داشت: اردو برای من هم خوب بود و توانستم تمرینات بسیار خوبی را پشت سر بگذارم. وظیفه من به عنوان بازیکن این است که مثل همیشه تمرین کنم تا بتوانم جایگاه خودم را در ترکیب تیم به دست بیاورم چراکه در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت و یک بدشانسی از ترکیب اصلی دور شدم و باید آنقدر بجنگم تا بتوانم به ترکیب اصلی بازگردم.

مدافع سرخپوشان در پاسخ به این سوال که از عملکرد خودش در دو بازی تدارکاتی که پرسپولیس در دبی انجام داده بود رضایت دارد یا خیر؟ افزود: من نمی‌توانم در خصوص عملکرد خودم صحبت کنم بلکه این سرمربی تیم است که می‌تواند در این باره حرف بزند. برانکو کلا از شرایط اردو و عملکرد بازیکنان راضی بود و معتقد بود که اردوی خوبی را انجام می‌دهیم.

آرام‌طبع در مورد اینکه فکر می‌کند چه زمانی بتواند به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگردد، گفت: در این باره برانکو تصمیم‌گیرنده است اما من به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم فقط تلاش کنم و در نهایت مثل همه بازیکنان مطیع دستورات برانکو هستیم و قطعا هر زمان او صلاح بداند من با همه توان در خدمت تیم خواهم بود.

وی در مورد اینکه برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند اردوی پرسپولیس در امارات بیشتر تفریحی بوده تصریح کرد: به هیچ عنوان تفریحی نبود. ما 10 روز سخت را در دبی سپری کردیم و حتی یک روز هم بدون تمرین نبودیم. هر روز در صبح و بعدازظهر تمرینات سنگینی را انجام می‌دادیم و فقط دو روز یک جلسه تمرین کردیم. بقیه روزها به صورت سنگین و فشرده تمریناتی را انجام می‌دادیم تا هرچه بیشتر آماده شویم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه شاید دارت‌بازی کردن بازیکنان پرسپولیس باعث شده تا این شائبه به وجود بیاید که رسانه‌ها مدعی شوند اردوی دبی تفریحی بوده، اظهار داشت: باور کنید اینطور نبود ما فقط دو روز یکش جلسه تمرین کردیم. در روزی هم که دارت بازی کردیم روز ریکاوری بود و آن هم شرایط به گونه‌ای بود که قبل از آن بازیکنان والیبال بازی کردند و فکر نمی‌کنم دارت بازی کردن بازیکنان مشکل خاصی داشته باشد. این تمرین یک نوع تنوع بود تا بعد از کلی تمرین سخت بازیکنان از نظر روحی روانی و حتی جسمی ریکاوری شوند.

وی در پاسخ به این سوال که قبول داری حاشیه‌ها در ترکیب پرسپولیس زیاد است، گفت: همه تیم‌ها حاشیه دارند اما به هر حال تیم‌های بزرگ حاشیه‌های بیشتری دارند و حاشیه‌هایی که در پرسپولیس و حتی استقلال وجود دارد با همه تیم‌ها متفاوت است.

آرام‌طبع در مورد شروع تمرینات سرخپوشان از روز جمعه افزود: بعد از دو روز تعطیلی تمریناتمان را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم روند خوبی که در 10 هفته گذشته لیگ برتر داشتیم را ادامه دهیم. ما تیمی هستیم که در 10 هفته کمترین گل خورده و بیشترین امتیاز را به دست آوردیم و باید این روند را ادامه دهیم.



۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن