تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820112538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاریکاتوریست با خلق اثر در زمینه حمایت از تولیدات ساخت داخل فکر مخاطب را درگیر کند


واضح آرشیو وب فارسی:معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری: بهمن عبدی گفت: کاریکاتوریست با هنر خود و خلق آثاری در زمینه حمایت از تولیدات ساخت داخل باید فکر مخاطب را متوجه این موضوع ملی کند.
به گزارش ستاد خبری جشنواره «ایران ساخت»، بهمن عبدی هنرمند کاریکاتوریست درباره حمایت از تولید داخل بیان کرد: ابزارهای مختلفی برای حمایت از کالاهای با کیفیت ساخت داخل وجود دارد استفاده از زبان هنر ورشته های هنری همچون عکس و کاریکاتور نیز یکی از این ابزارها است البته در این میان نباید از نقش رادیو و تلویزیون غافل شد.
عبدی ادامه داد: تبلیغات اثرگذاری بسیاری در فرهنگسازی موضوعات مختلف دارد به عنوان نمونه تبلیغاتی در تلویزیون پخش می شد با عنوان آقای ایمنی در رابطه با حفظ نکات ایمنی برق که بسیار بین مردم تاثیر گذار بود پس در این حوزه هم تبلیغات اثرگذار است.
این هنرمند کاریکاتوریست همچنین ابراز کرد: باید تولیدکننده ایرانی برند ایرانی ایجاد کند و کالایی با کیفیت را در اختیار مصرف کننده قرار دهد برای داشتن تولیدات ایرانی باید اقدامات اساسی در حوزه های مختلف انجام شود به عنوان مثال در کشور آهن وجود دارد پس باید با در اختیار داشتن فناوری های مختلف از آن بهره برداری مناسب داشته باشیم برای این منظور نیز مراکز علمی را وارد کار کنیم.
وی با اشاره به توانمندی هنرمندان کاریکاتور کشور بیان کرد: استفاده از کاریکاتور و این زبان تصویر می تواند در حوزه تاثیرگذار باشد هنرمند کاریکاتوریست نیز همچون سایر رشته های تجسمی با تولید آثار در این حوزه می تواند ذهن و فکر مخاطب را به این حوزه ملی جلب کند تا درباره اهمیت این موضوع فکر کند که با حمایت از تولیدات ساخت داخل علاوه بر اشتغالزایی توسعه و رشد اقتصادی کشور را در ...
[ مشاهده متن کامل کاریکاتوریست با خلق اثر در زمینه حمایت از تولیدات ساخت داخل فکر مخاطب را درگیر کند در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ]اخبار پیشنهادی:





چهارشنبه ، ۲۶آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری]
[مشاهده در: www.isti.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن