تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809992087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میثاقیان: من هم مثل مورینیو تحت فشار هستم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: اکبر میثاقیان در مورد شرایط تیم بادران تهران گفت: تیم ما تازه شکل گرفته و برای آنکه بهتر شویم نیاز به زمان داریم در چند بازی با وجود آنکه خوب بازی می‌کردیم اما نمی‌توانستیم گلزنی کنیم. اما در بازی با استقلال اهواز توپ‌هایمان گل شد. ما یک تیم تازه‌ شکل گرفته هستیم و برای آنکه اوج بگیریم باید صبورتر باشیم و طاقت بیاوریم، من همیشه در خیلی از تیم‌ها در اوایل کارم سختی زیاد کشیدم اما در نهایت موفق شدم.


وی افزود: تیمی مثل بادران برای موفقیت نیاز به زمان دارد قطعاً ما هر روز بهتر از قبل خواهیم شد، باور کنید 24 ساعته بالای سر تیم هستم و وقت نمی‌کنم حتی به خانواده‌ام سر بزنم، اکنون هم به خاطر تعطیلات لیگ به خاطر جام حذفی فرصت کرده‌ام که به مشهد بیایم و هم امام رضا (ع) را زیارت کنم و هم خانواده‌ام را ببینم.


سرمربی تیم فوتبال بادران تهران در مورد اینکه از سوی مدیران باشگاه تحت فشار قرار دارد،‌گفت: فوتبال همین است مربی مثل مورینیو هم در فوتبال اذیت می‌شود و تحت فشار است، او بازیکنانی مثل زلاتان و پوگبا را گرفته و وقتی برنده نمی‌شود تحت فشار قرار می‌گیرد، من به اندازه انگشت کوچک مورینیو هم نیستم ولی مثل او تحت فشار هستم اصلا مربیان باید تحت فشار باشند تا کار را رها نکنند، ما مربیان باید تحت فشار روحی روانی، بدنی و مغزی باشیم. من اگر تحت فشار نباشم و معمولی زندگی کنم زود می‌میرم. 


میثاقیان تصریح کرد: من هر جا می‌روم همه از من توقع دارند که تیمشان را موفق کنم البته کار در تهران سخت‌تر است چالش و حوالی تیم‌های تهرانی بیشتر است با این حال تلاش می‌کنم که تیم بادران به لیگ برتر بیاید و بتوانیم یک تیم تهرانی دیگر را به لیگ برتر برسانم. هر جا هستم از من توقع موفقیت دارند، به هر حال مدیران باشگاه از جیب شخصی خود هزینه می‌کنند و انتظار موفقیت هم دارند، البته تیم‌هایی که هم هزینه نمی‌کنند، انتظار موفقیت دارند. خوشبختانه من در اکثر تیم‌هایی که بوده‌ام موفق بوده‌ام و کمتر برکنار شدم.


سرمربی تیم فوتبال بادران تهران در مورد صعود تنها دو تیم به لیگ برتر گفت: این مسئله کار را سخت می‌کند شاید برای لیگ برتری‌ها خوب باشد که تنها دو تیم صعود می‌کنند اما صعود دو تیم به لیگ برتر باعث کاهش هیجان در لیگ یک می‌شود قطعاً‌ اگر سه تیم به لیگ برتر صعود می‌کرد شاهد شور و شوق بیشتری در لیگ یک بودیم،‌فصل گذشته تا روزهای آخر هیچکس نمی‌دانست کدام تیم صعود می‌کند اکنون هم حتی تیمی که 15 امتیاز دارد نمی‌تواند بگوید شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد همه تیم‌ها شانس دارند.




۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن