تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812905239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه دهلران: رسالت شورای نگهبان صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه دهلران:رسالت شورای نگهبان صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام است
خبرگزاری فارس: رسالت شورای نگهبان صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام است
امام جمعه دهلران گفت: رسالت اصلی شورای نگهبان صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دهلران با گرامیداشت 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان به فرمان امام راحل اظهارداشت: از آنجایی که چارچوب کلی انقلاب اسلامی حرکت در راستای قوانین اسلامی و الهی است، قوانینی که در مجلس به تصویب می‌رسد نباید با قوانین اسلام مغایرت داشته باشد.
 
وی با اشاره به جوسازی‌های دشمنان در موضوع تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان افزود: بیش از 190 کشور دنیا برای تایید صلاحیت و گزینش ارکان آن کشورها دارای یک مرجع رسیدگی کننده هستند.
 
موسوی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هنگامی که بوش پسر نتوانست آرا لازم را کسب کند توسط حکم قانون بعنوان رییس جمهور معرفی شد درصورتی که در کشور ایران هنگامی که مردم رای مستقیم خود را به صندوق‌ها می‌اندازند کشورمان مورد هجمه قرار می‌‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصدد هستند تا اسلامیت را از انقلاب بگیرند، گفت: شورای نگهبان خار چشم دشمنان انقلاب و آن بی‌بصیرتانی است که که همنوا و همسو با دشمنان می خواهند اسلام را از انقلاب اسلامی ایران جدا کنند اما شورای نگهبان محکم و استوار در مقابل این توطئه‌ها ایستاده است.
 
امام جمعه دهلران با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در فرانسه عنوان کرد: فرانسه همواره پایگاه و مأمنی برای منافقین و ضد انقلابان بوده است که با حمایت عربستان و آل سعود همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.
 
وی اضافه کرد: دستگاه دیپلماسی که وارثان رزمندگانی هستند که با اسلحه ایمان و اخلاص در مقابل دنیا ایستادند و سرافرازی و عزت را به ارمغان آوردند می‌بایست در مقابل یاوه‌گویی‌ها و دست‌درازی‌های دشمنان ایستادگی کنند. انتهای پیام/2246/ن30

95/04/25 :: 16:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن