تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804726944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمالوندی: نگران حرف‌های مشاوران ترامپ نیستیم/ با مسوولان آمریکایی درباره برجام در ارتباط هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کمالوندی: نگران حرف‌های مشاوران ترامپ نیستیم/ با مسوولان آمریکایی درباره برجام در ارتباط هستیم
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ما نگران حرف‌های مشاوران ترامپ نیستیم و وقتی دولت جدید آمریکا وارد میدان شود، آن زمان می‌توان در مورد سیاست‌هایش قضاوت داشت و فعلا زود است که بخواهیم بر اساس حرف‌های برخی مشاوران موضع‌گیری کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : بهروز کمالوندی در حاشیه نشست شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی که عصر امروز (دوشنبه) در مجموعه فرهنگی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران قبل از این که ترامپ انتخاب شود به بدترین سناریوها فکر کرده و برای هر شرایطی برنامه‌ریزی کرده است.


او با اشاره به ظرفیت‌های بالای ایران به ویژه در حوزه هسته‌ای گفت:‌ شرایط ما به گونه‌ای است که خیلی از مسائل را به طرف مقابل تحمیل می‌کنیم و آن طور نیست که آن‌ها دست‌شان باز باشد تا هرکاری که می‌خواهند انجام دهند.


کمالوندی با اشاره به این که برجام بعد از دو سال مذاکره فشرده به نتیجه رسیده است و می‌تواند برای همه مفید باشد خاطرنشان کرد: به طور کلی در توافق برجام در برخی حوزه‌ها محدودیت‌هایی را که نتواند برایمان محرومیت در صنعت هسته‌ای ایجاد کنیم پذیرفته‌ایم و همه به‌طرف‌ها باید به آن متعهد باشند.


وی افزود: ظرفیت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنعتی دارد می‌تواند در آینده برای ما موثر باشد که همه این موضوعات را برای قبل و بعد از برجام در نظر داشته‌ایم به نحوی که اگر قرار باشد به طور مثال جمهوری اسلامی ایران ظرفیت غنی‌سازی خود را به صد هزار سو برساند ظرف کم‌تر از یک سال می‌تواند این کار را انجام دهد و حتی امکاناتی فراتر از این برای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و امکانات کشور ما زمینه‌ای را فراهم می‌کند که طرف مقابل اگر بخواهد حرکتی انجام دهد قبل از آن نیاز دارد که موضوع را به شکلی دقیق بررسی کرده و به آن فکر کند.


سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر این که مواضع‌مان در مورد برجام را بارها اعلام کرده‌ایم و معتقدیم برجام برای همه الزام‌آور است و یک توافق بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: اظهارنظرها در مناسبات مختلف را نمی‌توانیم برای تصمیم‌گیری مبنا قرار دهیم و ما در  حال حاضر نیز با مسوولان آمریکایی در رابطه با موضوعات مختلف برجام در ارتباط هستیم و وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی کار را دنبال می‌کنند؛ پس با موضوعی که در این مقطع  جدی باشد روبه‌رو نیستیم.


کمالوندی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران از گذشته خود را برای همه شرایط و حتی بدترین شرایط آماده کرده است، افزود:‌ برنامه‌ریزی ما به نحوی بوده که اگر لازم باشد اقدامی انجام دهیم نیازمند زمان نباشیم و بتوانیم به سرعت اقدام کنیم.


سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود:‌ باید ببینیم وقتی ترامپ قدرت را در دست می‌گیرد با توجه به مشکلات متعددی که پیش‌رو دارد در قبال ایران و برجام حرف‌ها و اقداماتش تا چه اندازه با هم تطبیق می‌کند.
منبع: ایسنا




۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن