تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798713287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولیت مدرسه علمیه فیضیه مازندران: رهبر معظم انقلاب رکن اصلی رفع‌کننده فتنه‌های داخلی و خارجی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تولیت مدرسه علمیه فیضیه مازندران:رهبر معظم انقلاب رکن اصلی رفع‌کننده فتنه‌های داخلی و خارجی هستند
خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب رکن اصلی رفع‌کننده فتنه‌های داخلی و خارجی هستند
تولیت مدرسه علمیه فیضیه مازندران با اشاره به فتنه سال‌های 78 و 88، گفت: رهبر معظم انقلاب رکن اصلی رفع‌کننده فتنه‌های داخلی و خارجی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، آیت‌الله محمد فاضل بابلی تولیت مدرسه علمیه فیضیه مازندران، پنج‌شنبه شب در دیدار اعضای دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان شهرستان بابل با بیان اهمیت جایگاه شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان در کشور مدافع احکام الهی و اسلامی در کنار دفاع از اصول قانون اساسی در کشور است.

 وی افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی به واسطه تلاش علمای بزرگی مانند شهید بهشتی با نگاه به شیوه احکام حکومتی اسلام تدوین شده است  و از مترقی‌ترین و جامع‌ترین قوانین اساسی در سطح دنیا محسوب می‌شود.

استاد خارج فقه حوزه علمیه ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه دست اندرکاران نهاد شورای نگهبان در کشور، تصریح کرد: شورای نگهبان به لحاظ جایگاه و اهمیت آن با حضور جمعی از فقهای برجسته‌ای مانند آیت‌الله جنتی برای حفظ و حراست از اسلام و تطبیق قوانین عادی کشور با اسلام دارای اهمیت و اعتبار بالایی است. وی خدمت در مجموعه نهاد شورای نگهبان را یک افتخار برشمرد و خاطرنشان کرد: باید عرصه‌های مختلف خدمت شورای نگهبان به کشور برای آحاد جامعه شناسانده شود و ایام سال‌گشت تأسیس این نهاد فرصتی بسیار مغتنم و با ارزشی برای این کار است زیرا کارکرد آن با هیچ دستگاهی قابل قیاس نیست.

آیت‌الله فاضل به انواع دیدگاه‌ها نسبت به مدیریت پرداخت و اضافه کرد: در دنیا سه نوع مدیریت تعریف شده است که شامل مدیریت انتصابی، مدیریت انتخابی و مدیریت اغتصابی است.

این مسؤول ادامه کرد: مدیریت انتخابی در جهان امروز مربوط به نظام‌های دموکرات و مردم‌سالار بوده و نظام‌های انتصابی نیز در مدیریت‌های از بالا به پایین رواج دارد.

تولیت مدرسه علمیه فیضیه مازندران نظام‌های دیکتاتوری و سلطنتی را نظام‌های جور و استبدادی برای اجرای دستورات آنها توسط مردم عنوان کرد و افزود: نظام‌های سلطنتی و استبدادی مدیریت نظرات خود را از بالا بر مردم تحمیل می‌کند.

وی با تشریح نظام‌های سیاسی اغتصابی، ادامه داد: حکومت‌هایی اغتصابی که منفورترین شیوه حکومت و نظام‌های مردم‌سالار محبوب‌ترین روش حکومتی در دنیا محسوب می‌شود.

آیت‌الله فاضل روش حکومتی در جمهوری اسلامی را بهترین روش حکومتی عنوان کرد و یادآور شد: مردم‌سالاری دینی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای اداره حکومت و مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت براساس بنیان‌های اسلامی و محتوای دینی عمل می‌کند.

این مسؤول با اشاره به در رأس بودن ولایت فقیه در جمهوری اسلامی، افزود: خدمتی که ولایت فقیه به ایران و جهان اسلام انجام داد در طول تاریخ از دوران غیبت امام عصر(عج) تاکنون بی‌نظیر بوده است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در 300 سال اخیر تنها در این دوران است که با رهبری سیاسی، نظامی و دینی ولی فقیه هیچ قسمت از این کشور توسط کشورهایی متجاوز جدا نشد و توانست ابرقدرت‌ها را با نیروی ایمان قدرت الهی به زانو در بیاورد، ادامه داد: اصل و ستون انقلاب اسلامی بر ولایت فقیه استوار است و فتنه‌های بزرگ تنها با سرانگشت هدایت گر ولی فقیه در هم شکسته شد.

آیت‌الله فاضل با اشاره به فتنه سال‌های 78 و 88، اظهار کرد: فتنه‌های پیچیده طراحی شده توسط استکبار به ویژه در سال‌های 78 و 88 توسط سازمان‌های جاسوسی غرب شعله ور شد و تنها با مدیریت بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب خاموش شد.

فاضل گفت: امروز مشکل اصلی کشورهای اسلامی نداشتن گوهر و رکنی به نام ولی فقیه است و به این دلیل هر روز در آتش فتنه‌های استکبار و صهیونیست جهانی می‌سوزند. انتهای پیام86009/ج40/

95/04/25 :: 01:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن