تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817003693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 95


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۵ آغاز شده است و داوطلبان تا چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ فرصت دارند، دانشگاه فرهنگیان نیز برای پذیرش در ۲۸۵۰ ظرفیت خالی اقدام می‌کند.

 برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پس از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری علاوه بر ظرفیت‌های مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ تحصیلی مجدد برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت کرده‌اند.

تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون با نمره کل مساوی یا بیشتر از یک با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش از یکشنبه 23 آبان 95 تا چهارشنبه 26 آبان به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و ضمن اطلاع از کدرشته‌های مربوط، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته حداکثر 50 کدرشته محل به‌روش اینترنتی، اقدام کنند.

داوطلبانی که قبلاً در آزمون سراسری ثبت‌نام و شرکت نکرده‌اند باید برای ثبت‌نام پس از واریز مبلغ 18 هزار تومان بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه و انتخاب رشته اقدام کنند.

پذیرفته‌شدگان متمرکز آزمون سراسری در هر یک از کدرشته‌های تحصیلی بورسیه یا شرایط خاص که به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که متعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش هستند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی نیستند.

نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در رابطه با تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: از دلایل خالی ماندن ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به‌ویژه در بخش پسران این بود که اطلاعیه پذیرش دانشجو را در سایت سازمان سنجش دیر اعلام کردیم بنابراین حدود دو هزار و 850 ظرفیت در بخش پسران خالی ماند و در بخش دختران ظرفیت تقریباً تکمیل شده است، البته ظرفیت پذیرش دختران یک‌سوم پسران است.

وی افزود: هم‌اکنون دو اقدام برای پذیرش بهتر صورت گرفته است؛ نخست آن‌که برخی داوطلبان تصور می‌کردند ممکن است رشته‌های بهتری قبول شوند و حالا که پذیرفته نشده‌اند رشته‌های دانشگاه فرهنگیان را انتخاب خواهند کرد.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت:‌ بر اساس شرایطی که ایجاد شد بخشی از سهمیه رشته‌ها را تغییر دادیم و برخی از سهمیه‌ها را از بخش پسران به دختران منتقل کردیم، از سوی دیگر شرایط را برای انتخاب آزادتر در برخی استان‌ها فراهم کردیم یعنی بومی‌گزینی را گسترش داده و به‌صورت استانی در نظر گرفتیم.

موسی‌پور بیان کرد:‌ کل ظرفیت پذیرش امسال 10 هزار نفر بود که بخشی از آن خالی ماند و از مجموع ظرفیت خالی ‌650 ظرفیت به دختران اختصاص یافت و دو هزار و 200 ظرفیت نیز برای پسران است.




۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن