تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815640457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۷۵۰ هزار زائر از مرز مهران گذشتند/مرز بسته نمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تا اربعین راهی نیست؛
۷۵۰ هزار زائر از مرز مهران گذشتند/مرز بسته نمی‌شود

مرز مهران2


شناسهٔ خبر: 3824074 - دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
استانها > ایلام

.jwplayer{ display: inline-block; } ایلام- از ابتدای ماه صفر تا ظهر امروز ۷۵۰ هزار زائر از مرز مهران گذشتند و بنا بر اعلام مسئولان و برخلاف شایعاتی مبنی بر بسته شدن ۴۸ ساعته مرز، به‌هیچ‌عنوان مرز مهران بسته نخواهد شد. خبرگزاری مهر-گروه استان ها: مرز بین المللی مهران این روزها شاهد تردد حجم زیادی از زائران اربعین، است و از ابتدای ماه صفر تا ظهر امروز ۷۵۰ هزار زائر از مرز مهران گذشته‌اند و طی روزهای آینده هم موج خروج زائران از مرز ادامه خواهد داشت. بیش از ۵۲ هزار خودرو در شهر مهران پارک شده است، هم اکنون ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین در ورودی شهر مهران تکمیل نشده است، اکثر خودروها در شهر و در پارکینگ های خصوصی پارک شده اند. تمامی بخش های استان ایلام در حال خدمات رسانی هستند، البته در این بین زوار از مشکلاتی نظیر کمبود آب شرب و مشکلات آنتن دهی موبایل نیز گله دارند، در مجموع تمام استان برای خدمات دهی بسیج شده است. تمامی موکب های استان در شهرهای مختلف در حال خدمات رسانی هستند، محور ایلام-مهران به عنوان شلوغ ترین مسیر استان هم اکنون دارای تردد هزاران خودرو در طول روز است، خوشبختانه تاکنون حادثه ای ناگوار در جاده های استان گزارش نشده است. تکذیب بسته شدن مرز مهران محمدرضا مروارید امروز در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران اعلام کرد: مرز مهران کماکان به روی زائران اربعین حسینی باز بوده و اولویت مردم برای خروج از کشور است. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

استاندار ایلام اظهار کرد: مردم و زائران به شایعات توجهی نکنند و مردم استان ایلام کماکان پذیرای زائران حسینی هستند. وی افزود: قرار نیست با این چنین جمعیت هایی مرز بسته شودو تردد در این مرز بدون هیچگونه مشکلی در جریان است. اعزام ۱۷۰ پزشک متخصص به مرز مهران علی دلپیشه رئیس دانشگاه علوم پزشی استان ایلام در گفت‌وگو با  خبرنگار مهر گفت: تعداد ۱۷۰ پزشک متخصص به مرز بین المللی مهران برای ایام اربعین حسینی اعزام شده‌اند و تعداد اتاق های عمل بیمارستان امام حسین(ع) به ۱۱ اتاق عمل افزایش پیدا کرده است. وی افزود: تعداد ۱۳۰ دستگاه آمبولانس سبک و ۱۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز و شهر مهران مستقر هستند.

وی تصریح کرد: همچنین از محل اعتبارات اربعین، ۱۶ تخت ICU به بیمارستان امام حسین(ع) افزوده شده است. وی صریح کرد: ۴۰ تخت مراقبت های ویژه قلبی از محل اعتبارات اربعین با ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام افزوده شده است. تردد بیش از ۷۵۰ هزار زائر از مرز مهران رئیس ستاد اربعین استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:  صبح امروز بیش از ۳۵ هزار زائر از مرز مهران تردد داشته اند. حسین کلانتری به آمارتردد زائران در روز گذشته اشاره کرد وگفت: بالغ بر ۱۱۲ هزارزائر در روز گذشته از مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات تردد داشته اند. وی آمار کلی ورود و خروج زائران اربعین حسینی از ابتدای  ماه صفر تا کنون را ۷۵۰ هزارنفر اعلام کرد و افزود:  تا این لحظه برابر با پیاده روی اربعین گذشته تردد زائر داشته ایم. گفتتی است به دلیل افزایش تردد زوار، پل زائر بسته شده و زوار اربعین بصورت پیاده‌روی تا پایانه مرزی مهران در حال حرکت هستند. بازگشت حدود ۷۰ درصد از زوار اربعین در مرز مهران شاپور پولادی معاون عمرانی استانداری ایلام نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای مرز مهران تأمین وسایل نقیلیه برای بازگشت زوار است به طوری که به بیش از چهار هزار دستگاه اتوبوس نیاز است.

وی گفت: برای رفع گره های ترافیکی در شهرستان مهران امسال دو اقدام خوب یعنی ایجاد پایانه برکت و پارکینگ بزرگ اربعین انجام شده است. پولادی عنوان کرد:  با توجه به بازگشت حدود ۷۰ درصد از زوار اربعین برابر با یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مرز مهران، باید آمادگی لازم برای اسکان و تامین آب شرب داشته باشیم. ترافیک نیمه سنگین جاده های استان ایلام سرهنگ محسن ناصری رئیس پلیس راه استان ایلام  امروز در جلسه ستاد اربعین استان به استقرار بیش از ۱۰۰ گشت ترافیکی پلیس راه در ایام اربعین در جاده‌های این استان اشاره کرد و از زائران خواست که در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی برای این سفر استفاده کنند. وی با اشاره به حجم ترافیک نیمه سنگین و البته روان در محورهای مواصلاتی استان ایلام گفت: از ساعت ۳ بامداد تا ۷صبح امروز محدودیت های ترافیکی ویژه در راه های استان اعلام و اعمال شد. رئیس پلیس راه استان ادامه داد: بر همین اساس و در بازه زمانی مذکور مسیر سرابله به ایلام مسدود و مسیر جایگزین محورهای مواصلاتی آسمان آباد – قلاجه – ایوانغرب – ایلام و مهران تعیین شد.

سرهنگ ناصری اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش همکارانم در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه تصادف منجر به فوت در سطح جاده های استان واقع نشده است. وی از رانندگانی که قصد سفر به شهرستان مهران را دارند توصیه کرد ؛ با توجه به کوهستانی بودن راه های استان و اینکه رانندگان و مسافران عزیز پس از طی مسافت طولانی به استان ایلام می رسند و طبیعتاً خسته و خواب آلود هستند لذا می طلبد رانندگان محترم با صبر و حوصله ، رعایت سرعت مطمئنه ، خودداری از سبقت غیرمجاز و همکاری با کارکنان پلیس راه سفری ایمن و بدون حادثه داشته باشند. اعلام محدودیت های ترافیکی شهرستان مهران سرهنگ نورالله خادم رئیس پلیس راهور استان ایلام امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: به علت ازدحام جمعیت و حجم بالای خودروها ، ورود خودروها به داخل شهرستان مهران ممنوع است. وی ادامه داد: کلیه خودوهای حامل زائران در پارکینگ اربعین شهر مهران استقرار و ساماندهی می شوند. سرهنگ خادم افزود: پارکینگ اربعین۴۰ هزار خودرو ظرفیت دارد که تاکنون تنها ۱۰ درصد از ظرفیت این پارکینگ تکمیل شده است. رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: زائران محترم با توجه به محدودیت های ترافیکی که مطمئنا در راستای خدمت رسانی بهتر اجرا می شود بایستی حد فاصل پل زائر تا پایانه مرزی مهران را به صورت پیاده طی کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن