تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاقو کشی در لیگ برتر فوتسال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: چاقو کشی در لیگ برتر فوتسال
درگیری شدید در مسابقات فوتسال منجر به حضور تعداد زیادی نیروی انتظامی شد.

درگیری با سلاح سرد پس از دیدار توسعه الوند و یاسین پیشرو
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دو تیم طرح و توسعه الوند و یاسین پیشرو قم در قزوین با برتری 3 بر 2 یاسین پیشرو به اتمام رسید.

اما این دیدار بسیار پربرخورد برگزار شد. پس از سوت داور، یکی از اعضای تیم طرح و توسعه الوند که جز پنج بازیکن اصلی به میدان رفته بود، به سمت تیم حریف رفته و صحبتهایی کرد که منجر به درگیری شدید وی با نیمکت نشینان و سایر اعضای تیم یاسین پیشرو شد. پس از آن بازیکنان و کادر فنی تیم طرح و توسعه نیز به این معرکه وارد شدند و درگیری ها بالا گرفت.

در این میان یکی از اعضای کادر فنی تیم قزوین که قصد داشت از ایجاد مشکلات بیشتر جلوگیری کند؛ پس از گفت و گویی شدید با یکی از بازیکنان خودی درگیر شد، در این میان چند بازیکن دیگر نیز از قزوین با یکدیگر وارد دعوا شدند و وضعیت از آنچه که بود بدتر شد.

در ادامه بازیکنی که با عضو کادر فنی قزوین درگیر شده بود با توهین یک تماشاگر به وی حمله ور شده و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد، اما در ادامه این درگیری ها بازیکن توسط حمله فردی ناشناس با چاقو مورد سوء قصد قرار گرفت که با ورود نیروی انتظامی این درگیری خاتمه یافت.

گفتنی است این درگیری ها با قهر چند بازیکن و عضو کادر فنی طرح و توسعه همراه شد که باز هم اوضاع تیم قزوینی را بهم ریخت و منجر شد وضعیت تیم در هاله ای از ابهام قرار گیرد.





۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن