تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814969321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیر سرتیپ کاظمی: بیشترین توطئه های دشمنان در مرزهای غربی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:
امیر سرتیپ کاظمی: بیشترین توطئه های دشمنان در مرزهای غربی است

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: مناطق غربی کشور دارای اهمیت بالایی است و به همین خاطر تیپ های زرهی متعلق به قرارگاه غرب است که این امر اهمیت این منطقه را نشان می دهد، و حتی گروه پدافند هوایی نیز در همدان و کرمانشاه مستقر شده است.
به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ امیر سرتیپ دوم ستاد منوچهر کاظمی، که در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: تیپ زرهی شهید قهرمان همدان جایگاه مهمی دارد و تلاش های فرمانده این تیپ آنقدر ارزش داشت که فرماندهان استان های همجوار نیز در این جلسه حضور دارند.
وی با اعلام اینکه تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان سابقه فراوانی داشته و در دوران دفاع مقدس و پس از آن در ماموریت های مختلف افتخارات فراوانی کسب کرده است، گفت: قبل از اجرای طرح ثامن الائمه قرارگاه منطقه غرب کشور عملیاتی بود که پس از اجرای این طرح به قرارگاه منطقه ای تبدیل شد.
امیر کاظمی، با بیان اینکه بیشترین توطئه های دشمن در استان های غربی است و نیروهای مسلح نظامی، انتظامی و امنیتی درگیر تهدیدات دشمن در منطقه غرب هستند، عنوان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس شاهد تخریب منافقان بودیم که در استان های غربی نمایان بود و پس از آن گروه های تکفیری ایجاد شدند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه ابتدای امسال تیمی از داعش توسط نیروهای قرارگاه با همکاری وزارت اطلاعات دستگیر شد، افزود: نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ایران برای تامین امنیت کشور شبانه روزی بیدار هستند. نیروهای مسلح از آن طرف مرزها تا مرزهای جمهوری اسلامی ایران و عقبه کشور مراقبت می کنند.
کاظمی با اشاره به اینکه بخشی از قوه و قوت نیروهای مسلح در استان همدان است، تصریح کرد: نیروهای ارتش، پدافند، پایگاه هوایی و سپاه استان همدان مراقبت های لازم را در غرب کشور داشته و از ورود هرگونه شی متجاوزی جلوگیری می کنند.
وی با اشاره به اینکه تیپ ...
[ مشاهده متن کامل امیر سرتیپ کاظمی: بیشترین توطئه های دشمنان در مرزهای غربی است در خبر آنلاین ]اخبار پیشنهادی:




امیر سرتیپ کاظمی: بیشترین توطئه های دشمنان در مرزهای غربی است






دوشنبه ، ۲۴آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن