تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813143528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرم افزار محرم ۶۱ در آستانه روز حماسه ایثار مردم اصفهان تولید شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیر موسسه فرهنگی شهید صیاد اصفهان از تکمیل نرم افزار "محرم ۶۱" در آستانه سالگرد حماسه ۲۵ آبان مردم اصفهان خبر داد.
مصطفی زارعی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهان با اشاره به ساخت نرم افزار محرم 61 اظهار داشت: از یک سال و چند ماه پیش ساخت این نرم افزار در دستور کار قرار گرفت اما رونمایی انجام نشد، در حقیقت فرصت مغتنمی برای رونمایی پیدا نشد.
وی با بیان اینکه حدود 2 سال قبل، عملیات محرم از لحاظ شمسی و قمری همزمان شد، افزود: رمضان و محرم از جمله عملیات های ویژه ای بودند که رزمندگان اصفهان در آن نقش ویژه ای داشتند، پیش از این ویژه عملیات رمضان نرم افزار "نبرد مثلث ها" را ساختیم که در کافه بازار همچنان موجود است، اما برای عملیات محرم اقدامی ویژه تر انجام دادیم.
مدیر موسسه فرهنگی شهید صیاد گفت: شهادت تعداد زیادی از رزمندگان اصفهان در عملیات محرم و تشییع 370 شهید در یک روز ویژگی خاصی به این عملیات بخشیده بود بنابراین به دنبال این بودیم تا شاخصه های این عملیات و حماسه ایثار مردم اصفهان را در این نرم افزار به صورت خاص در نظر بگیریم.
وی با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی و دیدار مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب گفت: همزمانی این دو رویداد و همچنین سالگرد حماسه 25 آبان سبب شد تا به فکر تکمیل این نرم افزار و انتشار آن باشیم، همچنین نام نرم افزار برگرفته از واقعه عاشورا در محرم 61 هجری قمری و عملیات محرم در سال 1361 هجری شمسی است.
زارعی با بیان اینکه نرم افزار محرم 61 در مارکت های کشوری منتشر می شود، تصریح کرد: امکان ارسال مطالب از طریق بلوتوث و کلیه شبکه های اجتماعی برای این نرم افزار فراهم است، همچنین بخشی به نام رابط کاربری وجود دارد که مردم می توانند نظرات خود در این قسمت ارسال کنند.
وی ادامه داد: بخش دیگر این نرم افزار مربوط به ...
[ مشاهده متن کامل نرم افزار "محرم ۶۱ "در آستانه روز حماسه ایثار مردم اصفهان تولید شد در خبرگزاری تسنیم ]اخبار پیشنهادی:





دوشنبه ، ۲۴آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن