تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812917751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسای 3 کارگروه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مازند مجلس: مازندمجلس: حسین کمالی، حسین مرعشی و حاجی به عنوان روسای ۳ کارگروه برنامه ریزی و تدوین راهبردها، استان ها و رایزنی و تعامل شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان انتخاب شدند.
مازندمجلس : ژاله فرامرزیان ، از آخرین جلسه شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان خبر داد.
وی با بیان اینکه روسای ۳ کارگروه از ۴ کارگروه این شورای عالی به همراه نواب رییس انتخاب شدند اظهار کرد: حسین مرعشی و مرتضی مُبلغ به عنوان رییس و نایب رییس کارگروه استان ها برگزیده شدند.
فرامرزیان ادامه داد: حسین کمالی و مجید فراهانی نیز به عنوان رییس و نایب رییس کارگروه برنامه ریزی و تدوین راهبردها انتخاب شدند و در ادامه رییس کارگروه رایزنی و تعامل مرتضی حاجی و نایب رییس این کارگروه مهرعلیزاده با حداکثر آرا برگزیده شدند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: قرار بر این است تا آیین نامه این کارگروه ها در جلسه بعدی طرح و تصویب شود. البته گفتنی است کلیات شرح وظایف تمام این کارگروه ها در همین جلسه تصویب شده است.
فرامرزیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارگروه چهارم به نام کارگروه تدوین راهبردهای کلان و بلندمدت شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان قرار است به مسائل کلان بپردازد عجله ای برای تعیین رییس، اعضای آن و وظایفش وجود ندارد.
وی افزود: از همین رو قرار شد تا اعضای شورا پیشنهادات خود را برای این کارگروه تا جلسه آینده آماده کرده و با دیگر اعضای شورا در میان بگذارند.
فرامرزیان همچنین در ارتباط با تعیین سخنگوی شورای عالی سیاست گذاری نیز تصریح کرد: همان طور که قبلا گفته شد در آیین نامه تصویب شده است که وظیفه سخنگویی بر عهده رییس است و تا زمانی که رییس شخص دیگری را به عنوان سخنگو معرفی نکرده باشد هیات رییسه زیر نظر محمدرضا عارف (رییس شورای عالی) مسئولیت سخنگویی را بر عهده خواهند داشت.
[ مشاهده متن کامل روسای 3 کارگروه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان معرفی شدند در پایگاه خبری مجلس مازندران ]اخبار پیشنهادی:





دوشنبه ، ۲۴آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مازند مجلس]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن