تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813221137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی: رابطه ایران و روسیه دامنه گسترده پیدا کرده است /ماتوبینکو:حصول برجام فضای خوبی ایجاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: ایرنا نوشت: رئیس مجلس گفت: با تحولاتی که در صحنه بین المللی رخ داده ما همکاری مشترکی با روسیه در منطقه داریم و در این راستا گفت و گوها و همکاری های خوبی انجام شد.
علی لاریجانی امشب پس از دیدار «والنتینا ماتوبینکو» رئیس شورای فدراسیون روسیه در نشست خبری مشترک افزود : بسیار خرسندم که رئیس شورای فدراسیون روسیه و هیات همراهشان دعوت ما را پذیرفته و به ایران آمدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روابط ایران و روسیه در سال های اخیر دامنه گسترده ای پیدا کرده است، اظهار داشت: ما در زمینه های اقتصادی، سیاسی و همکاری های امنیتی روابط تنگاتنگ و رو به جلویی داشته ایم.
لاریجانی با تاکید بر اینکه روابط پارلماین بین دو کشور بسیار خوب و صمیمانه است، گفت: مذاکراتی که ما امروز داشته ایم بسیار مفید و سازنده بود و پیشنهاداتی در زمینه های مختلف مطرح شد که با توجه به شرایط منطقه ای و بین المللی پیشنهادات خوبی بود و هماهنگی های خوبی انجام شد.
رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: در حوزه همکاری های اقتصادی برای اینکه توسعه در بخش های مختلف داشته باشیم بحث های خوبی داشتیم.
لاریجانی تصریح کرد: همکاری در زمینه راه آهن، انرژی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد و همچنین پیشنهادی مبنی بر اینکه استان های مختلف در ایران و روسیه همکاری نزدیک تری داشته باشند ارائه شد.
رئیس مجلس یادآور شد: با تحولاتی که در صحنه بین المللی رخ داده ما همکاری مشترکی با روسیه در منطقه داریم و در این راستا گفت و گوها و همکاری های خوبی انجام شد.
لاریجانی بیان کرد: سفر رئیس شورای فدراسیون روسیه به ایران سفر مهمی در ارتقای سطح رواط تجاری دو کشور همکاری های سیاسی، پارلمانی و امنیتی خواهد بود. 
حصول برجام فضای خوبی ایجاد کرده است
والنتینا ماتوبینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه نیز پس از دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ...
[ مشاهده متن کامل لاریجانی: رابطه ایران و روسیه دامنه گسترده پیدا کرده است /ماتوبینکو:حصول برجام فضای خوبی ایجاد کرد در خبر آنلاین ]اخبار پیشنهادی:





یکشنبه ، ۲۳آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن