تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست علمی تخصصی «اربعین و همگرایی امت اسلامی» برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با حضور جمعی از علمای اهل تسنن و تشیع؛
نشست علمی تخصصی «اربعین و همگرایی امت اسلامی» برگزار شد

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی


شناسهٔ خبر: 3823620 - یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
استانها > سایر

.jwplayer{ display: inline-block; } کربلا- نشست علمی تخصصی اربعین و همگرایی امت اسلامی با حضور جمعی از علمای اهل تسنن و تشیع کشورمان در کربلای معلی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد اطلاع رسانی اربعین، نشست علمی تخصصی اربعین و همگرایی امت اسلامی با حضور دهها نفر از علمای اهل سنت کشورمان که برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین و زیارت بارگاه امام حسین(ع) به کربلای معلی آمده اند امروز در سالن اجتماعات دفتر بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برگزار شد.

ماموستا سید مصطفی خاتمی امام جمعه مهاباد در این نشست با اشاره به آیات قرآن مجید برای پیوند قلوب اظهار داشت: اهل بیت علیهم السلام محور تالیف قلوب و وحدت مسلمانان هستند. وی افزود: کتب علما، عرفا و ادبای اهل سنت مملو از جملاتی در حب اهل بیت علیهم السلام است و عظمت و حقانیت حسین بن علی نه تنها برای اهل سنت بلکه برای جامعه بشری روشن است. وی اضافه کرد: اهل سنت با حضور در مراسم اربعین و ابراز ارادت به اهل بیت علیهم السلام به جهانیان نشان می دهند که اربعین و امام حسین محور همبستگی و اتحاد جهان اسلام هستتند. ماموستا سید مصطفی خاتمی همچنین از مجمع تقریب مذاهب اسلامی به خاطر فراهم کردن شرایط اعزام اهل سنت ایران به زیارت عتبات عالیات تقدیر کرد. دراین نشست حجت الاسلام سید حامد علم الهدی معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی که کاروان اهل سنت ایران را در این سفر زیارتی همراهی می کند در سخنانی با اشاره به تلاش دشمن برای تفرقه افکنی میان مذاهب اسلامی تاکید کرد: توطئه دشمن با وحدت و همدلی اهل تسنن و تشیع نقش برآب خواهد شد. وی لزوم استفاده از ظرفیت عظیم اربعین را یادآور شد و افزود: مسلمانان در اصول باهم مشترکند و معبود، قبله و کتاب واحد دارند و حضوربا شکوه اهل سنت در مراسم اربعین نشان‌دهنده تاکید بر اهمیت وحدت امت اسلامی است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن