تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اثبات هوشمندی رئال مادرید در خریدهای بزرگ :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اثبات هوشمندی رئال مادرید در خریدهای بزرگ
زمانی از رئال مادرید انتقاد می شد که مبالغ کلانی برای جذب ستاره ها هزینه می کند اما گذشت زمان ثابت کرده است که هیچ پولی بیهوده خرج نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، سال 2009 وقتی رئال 94 میلیون یورو برای خرید رونالدو از منچستریونایتد هزینه کرد، رومینیگه، مدیر فعلی بایرن در مصاحبه ای رئال را به یک باغ وحش بزرگ تشبیه کرد. انتقادات مشابه دیگری نیز به رئال مادرید و مدیرانش وارد شد؛ اما پس از گذشته 8 سال از حضور رونالدو در باشگاه مادریدی، ثابت شده است که پولی که صرف خرید وی شد، کاملا به جا و درست بوده است.    

    رونالدو با زدن 371 گل برای رئال تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شده و سمبل رئال محسوب می شود. به اذعان بسیاری، رونالدو بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید محسوب می شود. رئال هفته گذشته قرارداد رونالدو را تا 2021 تمدید کرد تا نشان دهد همچنان به فوق ستاره خود اطمینان دارد. یک لالیگا، دو لیگ قهرمانان، دو کوپا دل ری، دو سوپرکاپ اروپا، یک جام جهانی باشگاه ها و یک سوپرکاپ اسپانیا، افتخارات رونالدو در هفت فصل گذشته بوده اند. افتخارات فردی همچون کفش طلا و توپ طلا را نیز به اینها اضافه کنید.   یا می توان به خرید 100 میلیون یورویی گرت بیل در سال 2013 اشاره کرد که تا امسال، گران ترین خرید تاریخ فوتبال بود. بیل که به تازگی قراردادش را تا 2022 تمدید کرده، در حال حاضر مهاجمی بی جانشین در رئال محسوب می شود و نقش او در دو قهرمانی اخیر رئال در اروپا انکار نشدنی است. بسیاری او را رهبر رئال پس از جدایی رونالدو می دانند.    

    همچنین می توان به خرید کریم بنزما در سال 2009 هم با رقم نزدیک به 40 میلیون یورو اشاره کرد. کریم تاکنون 166 گل برای رئال زده و وظیفه خود را به خوبی انجام داده است. خرید راموس در سال 2005 با رقم 27 میلیون یورو از سویا، خرید په په در سال 2007 از پورتو، خرید مودریچ در سال 2012 و کروس در سال 2014 نیز، نمونه هایی از این دست هستند.  بازیکنانی که شاید با رقمی تقریبا بالا جذب شدند؛ اما نقش شان در موفقیت های رئال انکار نشدنی است. با همه این بازیکنان غیر از په په، تمدید قرارداد شده است.    

    در این بین بودند بازیکنانی چون اوزیل، ایگواین و دی ماریا که با رقمی پایین جذب رئال شدند و چند سال بعد با چند برابر قیمت به تیم های دیگری منتقل شدند. سوای همه خرید های بزرگ ولی هوشمندانه رئال، البته می توان به یکی از بدترین خرید های به اصطلاح بزرگ چند سال اخیر این تیم، یعنی کاکا اشاره کرد که بدون بازدهی مناسب به میلان بازگشت.

15:30  1395/08/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن