تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802895039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمانی مقتدرانه نفت در رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی باشگاه‌های کشور - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
مسابقات لیگ دوومیدانی ایران
تیم نفت تهران در روز پایانی مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور، با کسب 243 امتیاز به قهرمانی رسید. به گزارش ایسنا، در این تحلیل به کسب امتیازات نفرات برتر رشته‌های برگزار شده در روز پایانی می‌پردازیم. با نگاهی به عملکرد تیم‌های شرکت کننده در روز پایانی رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور، اقتدار تیم حامی همیشگی دو ومیدانی‌کاران در مسابقات باشگاهی با بیشترین آمار امتیازات ثبت شده برابری می کند. باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران که از دیرباز از کادر  مربیان مجرب و قهرمانان دو و میدانی برخوردار بوده است، این بار نیز توجه ویژه ای به مرحله اول بیستمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور داشت.
این تیم در پایان روز نخست با کسب 80 امتیاز پس از ذوب آهن 94 امتیازی در جایگاه دوم رده بندی امتیازات تیم ها قرار گرفت، اما صدرنشینی ذوب آهن با شروع طوفانی نفتی ها در تصاحب امتیازات در آغاز روز پایانی همراه شد.
حمید رضا زورآوند از نفت تهران در 10 کیلومتر پیاده روی ضمن کسب عنوان قهرمانی، رکورد مسابقات باشگاهی را در این رشته شکست و ورزشکاران نفت را بیش از پیش برای کسب بیشترین امتیازات در رشته های باقی مانده تا پایان مسابقات ترغیب کرد. حامد زهدی از نیروی زمینی ارتش و ابراهیم رحیمیان از تیم مقاومت نیز عنوان های دومی و سومی را به دست آوردند.
ایوب آرخی از نفت تهران در پرتاب نیزه بار دیگر با پرتاب امیدوار کننده اش، رکورد ملی را  با پرتابی معادل 76.20 متر شکست و قهرمان شد. وی پیش از این نیز با رکورد 75.70 متر رکورد دار این رشته بود. امید تاجی، دیگر پرتابگر نفتی در همین رشته نیز با پرتاب 70.90 متری خود نایب قهرمان شد. همچنین صادق خادمی از تیم پارس مهر فارس با ثبت رکورد 69.66 متر، امتیاز نفر سوم را کسب کرد.
درخشش رضا قاسمی دونده المپیکی کشورمان در 200 متر نیز یکی از پس لرزه های شروع طوفانی نفتی ها بود. قاسمی با ثبت زمان 21.18 ثانیه به عنوان قهرمان از خط پایان گذشت و فریاد اقتدار خود را در حضور همگان سر داد. علی خدیور جوان با انگیزه ای که ذوب آهنی ها امید بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی اش در 200 متر داشتند نیز، پس از قاسمی و در رقابتی دیدنی با ثبت زمان 21.26 ثانیه نایب قهرمان شد. سجاد هاشمی آهنگری نیز از تیم ذوب آهن پس از خدیور از خط پایان گذشت و با ثبت زمان 21.45 ثانیه سوم شد.
نفت تهران که در 800 متر نشان از یک قهرمان داشت، درخشش مسلم نیادوست و مصطفی ابراهیمی عنوان های قهرمانی و نایب قهرمانی را دراین رشته از آن خود کرد. نیادوست با ثبت زمان 1:51:55 دقیقه اول شد و ابراهیمی نیز با ثبت زمان 1:51:86 دقیقه دوم شد. امیر مرادی نیز از ذوب آهن با ثبت زمان 1:52:06 دقیقه در جایگاه سوم ایستاد.
مسابقات پرش طول هم با قهرمانی میلاد دریساوی و کسب عنوان دومی محمد قائدزاده از تیم ذوب آهن همراه بود. ذوب آهن کمی برای رسیدن به صدر جدول امیدوار شد. دریساوی با پرشی به طول 7.28 متر اول شد و قائدزاده نیز رکورد7.26 متر را ثبت کرد.صادق مردانی از نیروی زمینی ارتش نیز 7.15 متر پرید و در جایگاه سوم ایستاد.
نفت تهران در پرتاب چکش امتیاز کامل این رشته را با پرتاب 69.80 متری پژمان قلع نویی، پرتابگر المپیکی تصاحب کرد. پارس مهر فارس نیز امتیاز نفر دوم را توسط مهدی محمدی با پرتابی معادل 64.57 متر از آن خود کرد. فرهاد ابراهیمی از تیم آذربایجان غربی نیر چکش را 54.12 متر پرتاب کرد و درجایگاه سوم ایستاد.
امیدواری نفت تهران در کسب بیشترین امتیاز در پرش ارتفاع به سرانجام نرسید. محمدرضا وظیفه دوست از تیم نیروی زمین ارتش از مانع 2.15 متری پرید و قهرمان شد. کیوان قنبرزاده از نفت که سایه به سایه وظیفه دوست را در عبور از موانع تعقیب می‌کرد، با عبور از مانع 2.10 متری متوقف شد و نفت را به کسب امتیاز نفر دوم این رشته رسانید. آرین زرعکانی از تیم عقاب نیروی هوایی ارتش نیز با ثبت رکورد 2 متر به کارش پایان داد و در جایگاه سوم ایستاد.
حسین کیهانی و احمد فرود در 3000 متر بامانع نفت تهران را صاحب بیشترین امتیاز کردند. کیهانی با وجود سرماخوردگی و جسارت، با ثبت زمان 9:18:83 دقیقه موانع را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و به عنوان نفر اول از خط پایان گذشت. فرود نیز با فاصله کمی بعد از کیهانی، با ثبت زمان 9:20:65 دقیقه دوم شد. بهزاد مصطفوی ازتیم ذوب آهن نیز رکورد 9:23:98 دقیقه را ثبت کرد و در جایگاه سوم ایستاد.
بازگشت دوباره عبدالجلیل توماج به رقابت های دو و میدانی، با کسب عنوان قهرمانی در دهگانه برای تیم نفت همراه بود. توماج در این دوره از رقابت ها 5474 امتیاز در دهگانه کسب کرد. رضا مرادی از پارس مهر فارس با 5250 امتیاز دوم شد و مهدی شاه پسند از تیم مقاومت نیز با کسب 5156 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
تیم ذوب آهن باثبت زمان 1:13:68 دقیقه در 4 در 400 متر امدادی به عنوان قهرمانی دست یافت. نیروی زمین ارتش رکورد 3:13:76 دقیقه را ثبت کرد و نایب قهرمان شد و تیم نفت تهران نیز با ثبت زمان 3:17:03 دقیقه به عنوان سومی دست یافت.
جدول امتیازات این دوره از رقابت ها، پس از خاتمه مسابقات توسط داوران و منشی مسابقات تجزیه و تحلیل شد و با محاسبات امتیازات کسب شده توسط ورزشکاران، تیم نفت تهران با کسب 243 امتیاز به عنوان تیم قهرمان مرحله اول بیستمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور اعلام شد. ذوب آهن با کسب 176 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم نیروی زمینی ارتش نیز با کسب 114 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
تیم های مقاومت، پارس مهر فارس، عقاب نیروی هوایی ارتش، آذربایجان شرقی، و خلیج فارس نیز به ترتیب عنوان های چهارمی تا هشتمی این دوره از مسابقات را کسب کردند. مرحله اول بیستمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور با حمایت مالی شرکت آسان پرداخت به پایان رسید و حضور 205 ورزشکار از 18 تیم باشگاهی و استانی خاطره به یاد ماندنی از لحظات تلخ و شیرین برد و باخت های دو و میدانی کاران و باشگاه های شرکت کننده را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران ثبت کرد.
این امید می رود تا با حضور پرشور قهرمانان و باشگاه ها در مراحل بعدی مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور، رنگ و بویی سرشار از حس همدلی در خانواده دو و میدانی و حمایت از ورزش اول المپیک در کشورمان ملموس باشد.
انتهای پیام


چهارشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن