تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803367460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقوی: تیم ملی کی روش وابسته به یک یا چند بازیکن خاص نیست/ ایران برنده بازی با سوریه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تقوی: تیم ملی کی روش وابسته به یک یا چند بازیکن خاص نیست/ ایران برنده بازی با سوریه است
کارشناس فوتبال گفت:تیم ملی کی روش وابسته به یک یا چند بازیکن خاص نیست و جوانان بانگیزه ای در تیم ملی هستند اما سوریه حریف خطرناکی است.

تقوی: تیم ملی کی روش وابسته به یک یا چند بازیکن خاص نیست/ ایران برنده بازی با سوریه است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی  روز سه  شنبه در کشور مالزی به دیدار سوریه می رود که کارلوس کی روش سرمربی موفق تیم ایزان بیش از 6 بازیکن کلیدی  خود را بدلیل محرومیت ویا مصدومیت در اختیار ندارد ،که موجب نگرانی فوتبال دوستان شده است .

 در همین خصوص مجتبی تقوی بازیکن سابق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در باره بازی حساس ایران مقابل سوریه گفت: تیم ملی کشورمان با قدرت مسابقات انتخابی جام جهانی را شروع کرد و نتایج خوبی کسب کرده است ، هرچند در بازی های ابتدای بدلیل کمبود بازی های تدراکاتی ناهماهنگی هایی در تیم وجود داشت که به مرور زمان به نقاط قوت تیم ملی تبدیل شد  و به راختی تیم های کره جنوبی و ازبکستان را شکست داد .

وی ادامه داد :در نقطه مقابل تیم ملی سوریه بدلیل در گیر بودن کشورشان درجنگ  اردو های اماده سازی خود را در خارج از سوریه برگزار کرده است که می تواند به نقطه قوت آنها تبدیل شود ، و از سویی دیگر بازیکنان سوری در این مسابقات بسیار احساسی ظاهر شده اند ومی خواهند  با فوتبال  اعلام کنند که هنوز زنده هستند و برای شاد کردن مردم کشورشان دست به هر کاری در زمین می زنند ، که بازی مقابل ایران را بیسار حساس کرده است.

مجتبی تقوی  افزود :البته تیم ملی سوریه در بازی های قبلی  نتوانسته بود هیجانات بازیکنان خود را کنترل کند و دوندگی بالای  و خشونت سوریه ای ها موجب می شود هر چه به انتهای بازی نزدیک شویم قوای جسانی آنها تحلیل برود.

کارشناس فوتبال همچنین بیان کرد: کارلوس کی روش مربی بسیار باهوشی است و قطعادر  بازی روز سه شنبه  احساسات سوریه ای ها را کنترل می کندو تیم ایران اگر در نیمه اول بازی گلی را سوری ها دریافت نکند بطور یقین پیروز بازی ها خواهد بود.

مجتبی تقوب در باره غبیت بازیکنان کلیدی تیم ملی همچون آزمون ،آندو تیموریان حاج صفی و بیرانوند و تاثیر آن بر عملرد تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: تیموریان بازیکن بزرگی از نظر فنی و اخلاقی است اما در چند بازی اخیر  در ترکیب اولیه قرار نداشت و از سوی دیگر تیم ملی کی روش وابسته به بازیکن خاصی نیست که با غیبت آنها تیم دچار مشکل شود و جوانگرایی خوبی در تیم صورت گرفته که منتظر هستند استعداد های خود را به رخ بکشند و این برگ برنده تیم ایران در این دوره مسابقات است.

کارشناس فوتبال در باره پیش بینی نتیجه بازی ایران مقابل سوریه گفت:فوتبال قابل پیش بینی نیست ، اما با توجه به ذهنیت بازیکنان تیم ملی و پی پردن به این موضوع که تیم سوریه ای خطرناک بازی می کند  ، بنظر من تیم ایران پیروز میدان خواهد بود .
مجتب تقوی درپایان گفت : همه کارشناسان ،مردم و مسئولان باید به تیم ملی کمک کنند تا سنت شکنی کرده و  برای نخستین بار دوبار پیایی به جام جهانی صعود کنیم.




۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن