تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802939585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نویی: دوسال بعد فوتبال تعطیل می‌شود! :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نویی: دوسال بعد فوتبال تعطیل می‌شود!
سرمربی تیم تراکتورسازی صحبت های تندی را علیه برخی بازیکنان سابق خود انجام داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، امیر قلعه نویی درباره اردوی تیمش در جزیره کیش حواشی که بعد از مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری اتفاق افتاد، تعطیلی های لیگ برتر، کارلوس کی روش، دیدار آینده تیم ملی با سوریه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داده است. ماحصل گفت و گوی وی با رادیو جوان را در ادامه می خوانید:
بازیکن در خانه شما گریه می‌کند، بعد...
اردوی ما در جزیره کیش در جریان است. امروز یک بازی درون تیمی برگزار می کنیم و فردا به تبریز برمی گردیم. خوشبختانه همه چیز در کیش خوب بود. متاسفانه اخلاق در این فوتبال از بین رفته اما من به خاطر رفتار خوب مسئولان کیش که نهایت محبت را داشتند، تشکر می‌کنم. در ورزش ما بازیکن در خانه ات التماس و گریه می‌کند اما بعد هزار جور داستان درست می کند. این ها دردهایی است که انسان باید بگوید. دو نفر همراه می آورد که به داد من برس. تو بامعرفتی و هزار جور القاب به شما می دهد اما بعدا طور دیگری می شود. نه یکبار، چندین بار چنین اتفاقاتی می افتد. شاهد هایی هم وجود دارد.
اهل صداضبط کردن نیستم
می خواهم بگویم جای تاسف است؛ چراکه دیگر معرفت در فوتبال کمرنگ شده است. جالب اینکه افرادی را که کمک می کنید، این اتفاقات را رقم می زنند. روزگار همین است و آدم نباید برخی مسائل را بگوید. ما اهل صداضبط کردن و فیلم گرفتن نیستیم. اگر مثلا دوربینی بود که آقایان را می دید، بد نبود.
از هواداران تراکتور گلایه دارم
از هواداران تراکتورسازی گلایه دارم. این هواداران واقعا پرشور هستند اما در بحث اسپانسر باشگاه کم لطفی می‌کنند. تبریز شهر اولین ها است. در تاریخ در خیلی از مسائل تبریز اولین ها را داشته است. مردم تبریز همیشه پیشتاز بوده‌اند و دوست داریم در بحث اسپانسر به ما کمک کنند تا باشگاه شرایط بهتری را رقم بزند.
تیم‌های هجومی ضرر می‌کنند
تعطیلاتی که پیش آمده، باعث شد تیم من با افت بازی ها را شروع کند. با یکی از مربیان خوب بدنسازی که صحبت می کردم، مطلب جالبی را گفت. گفت شما تیم هجومی هستید، تیمی که هجومی بازی می کند و می خواهد تعداد پاسش را از 10 به 20 برساند، زمان می برد و خیلی زود این زمان از بین می برد. این تعطیلات برای تیم های هجومی یک آفت است. اسم این مسابقات را نمی توانیم لیگ بگذاریم و باید یک اسم خوب برایش بگذاریم. همه تیم ها ضرر می کنند و انشاءالله سودش را تیم ملی ببرد. با این حال می‌توانستیم با یک برنامه خوب شرایط بهتری را رقم بزنیم.
حتما دوسال بعد، فوتبال تعطیل می‌شود!
کشورهای معتبر دنیا را ببینید؛ همه با اطمینان به لیگ، تیم ملی خوبی درست می کنند. امسال حالا کی روش برنامه را پیاده کرده است. دوستان می گویند از قبل برنامه را به باشگاه داده بودیم. شما ببینید برنامه را چه زمانی دادند؟ زمانی که باشگاه ها مدیرعامل و سرمربی شان را نمی دانستند، برنامه دادند. آیا وقتی کتبا برنامه دادید، جوابش را گرفتید؟ مردم را که نباید گول بزنیم. فوتبال ضرر می کند.شاید دندانت درد می کند و مسکن بزنی اما این مسکن مقطعی است. این نوع روش هایی که بالاخره استاندارد فوتبال دنیا نیست، در فوتبال نهادینه نشود. انشاءالله که تیم ملی به جام جهانی رفت، حتما دو سال بعد فوتبال تعطیل می شود!
کی‌روش در فوتبال زحمت می‌کشد
باید یک برنامه ریزی خوب انجام دهیم، کی روش هم در فوتبال ایران زحمت می کشد و مردم نیز دوستش دارند ولی باید الگویی داشته باشیم. فوتبال روز دنیا پیشرفت کرده است. ژاپن، کره، ترکیه و ... را الگو قرار دهیم. اگر دندانی درد می کند، با مسکن نباید درمانش کنیم.
ورزش ایران مظلوم است
ورزش ایران مظلوم است. از قدیم که وزارت نبود و سازمان تربیت بدنی بود، این شرایط وجود داشت. روزی که هاشمی طبا از ورزش رفت، زمان مرگ ورزش بود. امیدوارم سلطانی فر که از بدنه ورزش است، بتواند روزهای خوبی را رقم بزند.
دعا کنید عاقبت به خیر شویم
باید قانونی برای ورزش تعریف کنیم. مثلا تیم های صنعتی یک مدیر می آید و برنامه خوب می دهد. مدیر که عوض می شود، برنامه ها را کنار می زند. نمونه اش نفت تهران، پاس تهران کجا است؟ اگر قانون داشته باشیم، کسی که مدیرعامل راه آهن می شود، مدیر با روش خودش کار را جلو می برد. امیدوارم سلطانی فر این کار را هم جلو ببرد تا ورزش از این شرایط خارج شود. دعا کنید عاقبت به خیر شویم.

12:10  1395/08/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن