تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812674562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره گل ژرمن‌ها و اولين شكست يانكي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جشنواره گل ژرمن‌ها و اولين شكست يانكي‌ها
پيروزي قدرت‌هاي اصلي فوتبال اروپا در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2018 قابل پيش‌بيني بود، اما شكست امريكا در نخستين گام در ديدارهاي انتخابي يورگن كلينزمن را با چالشي جديد مواجه كرد. جشنواره گل ژرمن‌ها، برد آسان سه‌شيرها در ومبلي و باخت يانكي‌ها در مصاف با مكزيك از جمله مهم‌ترين نتايج به دست آمده جمعه شب هستند.
نویسنده : شیوا نوروزی 


در گروه اول تنها يك بازي برگزار شد و فرانسه دو بر يك از سد سوئد گذشت. خروس‌ها با اين برد به يكه‌تازي‌شان ادامه مي‌دهند. دشان سرمربي اين تيم نيز معتقد است همه حريفان از رويارويي با فرانسه واهمه دارند: «تيم‌هاي خيلي زيادي هستند كه وقتي برابر ما قرار مي‌گيرند، به دفاع كردن فكر مي‌كنند. اين موضوع را برابر هلند هم مشاهده كرديم. اين نشان مي‌دهد حريفانمان از ما مي‌ترسند. بايد راه حلي براي اين موضوع پيدا كنيم كه برابر اين تيم‌ها، چطور روزنه دفاعي آنها را پيدا كنيم.»

همانطور كه انتظار مي‌رفت تيم ملي آلمان با به راه انداختن جشنواره‌اي از گل در خانه سن مارينو صدرنشيني‌اش در گروه C را تثبيت كرد. شاگردان يواخيم‌لو در ديدار برگشت هشت بر صفر به پيروزي رسيدند تا با 12 امتياز رقيبي نداشته باشند. حالا سرمربي ژرمن‌ها به قدري از عملكرد بازيكنانش راضي است كه از همين حالا به تكرار قهرماني در جام جهاني مي‌انديشد: «هدايت يك تيم بعد از قهرماني در جام جهاني يكي از سخت‌ترين كارهاي ممكن است. اين كار را در طول دو سال گذشته تجربه كردم. اين همان چيزي بود كه ما قبل از شروع رقابت‌ها نيز به آن اشاره كرديم. از قبل گفته بودم به دنبال صدرنشيني و نمايش خوب در گروهمان هستيم. تاكنون كه به تمام اهدافمان رسيديم. هرچند اين را قبول دارم كه با حريف چندان قدرتمندي تاكنون بازي نداشتيم. بازيكنان جوان زيادي هستند كه در پشت خط ماندند. پيام من به آنها اين است كه نگران نباشند. همه آنها را زير نظر دارم. درست است كه اكنون جوانگرايي در فوتبال آلمان مطرح شده ولي اولويت ما قهرماني در جام جهاني روسيه است كه براي رسيدن به آن آماده مي‌شويم.»

پيروزي پرگل هشت بر صفر مانشافت مقابل سن مارينو در ليست ۱۰برد پرگل تاريخ اين تيم قرار گرفت. تيم آلمان در حالي به اين برد دست يافت كه سرج نبري هافبك باشگاه وردربرمن در اولين بازي ملي خود موفق شد سه گل به ثمر برساند. قاطعانه‌ترين برد تاريخ تيم ملي آلمان به ۱۰۴ سال قبل برمي‌گردد كه موفق شدند در المپيك استكهلم ۱۶بر صفر روسيه را شكست دهند. سال ۲۰۰۶ تيم ملي آلمان با مربي جديد خود يواخيم لوو موفق شد سن مارينو را ۱۳ بر صفر شكست دهد و تا حدي به ركورد تاريخي مقابل روسيه نزديك شود.  ۱۰ سال بعد از برد پرگل مقابل سن مارينو، ژرمن‌ها دوباره قاطعانه اين تيم را شكست دادند.  برد چهار بر صفر ايرلند شمالي مقابل جمهوري آذربايجان و دو‌بريك چك مقابل نروژ از ديگر نتايج بازي‌هاي اين گروه است.

در گروه F شرايط به نفع تيم ملي انگليس است. سه شيرها موفق شدند در خانه با سه گل اسكاتلند را از پيش‌رو بردارند و آنها نيز مثل ساير مدعيان صدرنشين گروهشان شوند. ساوت گيت، سرمربي موقت انگليس بعد از اين برد از آينده كاري‌اش اظهار بي‌اطلاعي كرد: «نمي‌دانم چه آينده‌اي در تيم‌ ‌ملي انگليس دارم. در واقع من تصميم‌گيرنده نيستم. از من خواسته شد براي چهار بازي هدايت انگليس را بر عهده داشته باشم. كارم را انجام دادم. تلاش كردم تا در شرايطي حساس به بهترين شكل از عهده مربيگري تيم‌ ‌ملي انگليس بربيايم. از كار كردن با اين تيم لذت مي‌برم و فكر مي‌كنم در صورتي كه اتحاديه بخواهد، براي مربيگري در انگليس به كارم ادامه بدهم.» در ساير بازي‌ها اسلواكي چهار بر صفر ليتواني را مغلوب كرد و مالت نيز در خانه با يك گل مغلوب اسلووني شد. در گروه E هم سه ديدار انجام شد كه طي آن ارمنستان سه بر دو مونته نگرو را برد، لهستان سه بر صفر از سد روماني گذشت و دانمارك نيز چهار بر يك قزاقستان را از پيش رو برداشت.

رقابت‌هاي انتخابي در منطقه كونكاكاف (امريكاي شمالي) با برگزاري سه ديدار آغاز شد. در يكي از بازي‌هاي حساس اين منطقه امريكا به مصاف مكزيك رفت، اين ديدار با توجه به صحبت‌هاي ترامپ رئيس جمهور جديد ايالت متحده عليه مكزيكي‌ها، حساسيت دو چنداني پيدا كرده بود. مكزيك در همان ابتداي راه شكست دو بر يك خانگي را به امريكا تحميل كرد. اين اولين باخت امريكا پس از انتخاب ترامپ است. اين شكست يورگن كلينزمن سرمربي يانكي‌ها را غافلگير كرده است: «سيستم تيمي‌مان مشكلي نداشت بلكه اين بازيكنان بودند كه نتوانستند به خوبي بازي كنند. مكزيك در نيمه نخست بهتر بود. با تغييرات در نيمه دوم، توانستيم بهتر بازي كنيم اما نتوانستيم پيروز ميدان شويم. نمي‌خواستيم با شكست بازي‌ها را شروع كنيم اما اين اتفاق افتاد. بازيكنان مي‌دانند مسيري طولاني پيش‌رو داريم. بايد خود را براي بازي بعد مقابل كاستاريكا آماده كنيم و سه امتياز را كسب كنيم. از دومين گلي كه خورديم متعجب هستم. نبايد اجازه بدهيم بازيكنان حريف به راحتي از دفاع‌مان عبور كنند؛ به خصوص اينكه بازي تحت كنترلمان بود.» برد دو بر يك كاستاريكا مقابل ترينيداد و توباگو صدر جدول كونكاكاف را به اين تيم سپرد. پاناما نيز در يك بازي خارج از خانه با يك گل هندوراس را برد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن