تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم تسریع در تکمیل‌ آزادراه اصفهان‌-شیراز/ اعتبار اختصاص یافته به پروژه تاکنون‌ ۷۷۷ میلیارد تومان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لزوم تسریع در تکمیل‌ آزادراه اصفهان‌-شیراز/ اعتبار اختصاص یافته به پروژه تاکنون‌ ۷۷۷ میلیارد تومان
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل صبح امروز به همراه اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آزادراه اصفهان-شیراز بازدید و بر ارتقاء پیشرفت فیزیکی ماهانه این پروژه از ۲.۵ درصد به ۳.۵ درصد تأکید کرد.

لزوم تسریع در تکمیل‌ آزادراه اصفهان‌-شیراز/ اعتبار اختصاص یافته به پروژه تاکنون‌ ۷۷۷ میلیارد تومان
‌به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، سعید محمدزاده، مدیرعامل جدید شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور‌ امروز در اولین سرکشی رسمی به پروژه‌های این شرکت، با سفر به استان فارس، در همراهی رئیس کمیسیون عمران و استاندار فارس، از پروژه‌های راهسازی این استان بازدید کرد.


‌محمد‌زاده در حاشیه بازدید از آزادراه اصفهان-شیراز گفت: این پروژه به طول 210 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی متوسط ماهیانه 2.5 درصد در دو بخش ایزدخواست- سده با پیشرفت فیزیکی 37 درصد و سده-تنگ‌خیاره با پیشرفت فیزیکی 48 درصد در دست اجرا است.


معاون وزیر راه و شهرسازی از لزوم ارتقای پیشرفت فیزیکی ماهانه پروژه از 2.5 درصد به 3.5 درصد خبر داد و افزود: مشاور مکلف شده است تا ضمن تهیه برنامه زمان‌بندی دقیق پیشرفت همه قطعات پروژه تا زمان بهره‌برداری، برنامه ریزی لازم را برای ارتقا پیشرفت ماهانه پروژه نیز انجام دهد.


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی در این پروژه تعداد نیروی انسانی شاغل در این آزادراه را بیش از دو هزار نفر، تعداد ماشین آلات و تجهیزات را 1200 دستگاه و تعداد جبهه‌های کاری فعال را 178 جبهه اعلام کرد.


وی اظهار داشت: این آزادراه با کاهش 135 کیلومتری مسیر اصفهان-شیراز، کاهش دو ساعته زمان سفر، کاهش مصرف سوخت به میزان 136 میلیون لیتر در سال و کاهش سالانه 180 میلیارد ریال هزینه تصادفات جاده‌ای یکی از مهمترین پروژه های در دست احداث به شمار می‌رود.


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه انجام روسازی بتنی در 54 کیلومتر از این پروژه برای اولین بار در یک پروژه آزادراهی در کشور در حال انجام است، اظهار داشت: میزان هزینه صرف شده در آزادراه اصفهان-شیراز تا‌کنون 7 هزار و 768 میلیارد ریال است که با مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری به میزان 50 درصد به اجرا در می‌آید.


محمدزاده همچنین مزایای اجتماعی و اقتصادی بهره برداری از آزادراه اصفهان-شیراز را بر اساس برآوردهای انجام شده کاهش 125 هزار و 638 تن آلودگی زیست محیطی، 838 نفر شمار کشته‌های تصادف رانندگی، 17 هزار و 532 نفر مجروحان ناشی از تصادف، 9 هزار 991 فقره تصادف، 3 میلیارد لیتر حجم سوخت مصرفی و 103 هزار و 851 میلیارد ریال هزینه های حمل و نقل در طول 15 سال بهره‌برداری عنوان کرد.





۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن