تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یوونتوس هافبک بوکاجونیورز را خرید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: دانیله آنجلیچی، رئیس باشگاه بوکا جونیورز امروز (شنبه) تأیید کرد که باشگاه یوونتوس پذیرفته غرامت 9.4 میلیون یورویی فسخ قرارداد رودریگو بنتانکور را بپردازد و این بازیکن آرژانتینی را از تیم پایتخت آرژانتین بخرد.

به گفته رئیس باشگاه بوکاجونیورز یوونتوس که از ابتدای فصل خبر تمایلش به خرید بنتانکور شنیده می‌شد، پذیرفته کل مبلغ غرامت فسخ قرارداد او را بپردازد، اما این بازیکن آرژانتینی تا پایان فصل جاری در بوئنوس آیرس خواهد ماند.

یوونتوس تابستان سال گذشته در بخشی از قرارداد فروش کارلوس توس به بوکا جونیورز، با این باشگاه برای خرید بنتانکور که جزو پدیده‌های فوتبال آرژانتین محسوب می‌شود، توافق کرد که به موجب آن قرارداد بانوی پیر با پرداخت 9.5 میلیون یورو بازیکنی را که مشتریان دیگری مانند میلان داشت، به چنگ می‌‌آورد.

بوکاجونیورز در شرایطی بنتانکور را به یوونتوس می‌فروشد که میلان برای خرید این بازیکن 15 میلیون یورو پیشنهاد داده بود. طبق قراردادی که میان بوکا و یووه منعقد شده است، باشگاه آرژانتینی تنها در صورتی می‌توانست بنتانکور را به تیمی غیر از یوونتوس بفروشد که بانوی پیر تمایلی به خرید وی نداشته باشد.



۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن