تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820294406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آپشن های قرار داد کاوه رضایی واقعی است :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آپشن های قرار داد کاوه رضایی واقعی است
‎مدیر برنامه های کاوه رضایی می گوید که بزرگی صلاحیت اظهار نظر درباره قرارداد کاوه رضایی مهاجم تیم استقلال و فاش کردن مفاد آن را ندارد.

محسن ابراهیمی در گفت و گو با "ورزش سه"، در واکنش به صحبت های محسن بزرگی درباره قرارداد کاوه رضایی گفت: بزرگی به عنوان معاون حقوقی صحبت هایی را مطرح کرده اند که جای تعجب دارد. در باشگاه استقلال تا آنجایی که من اطلاع دارم سمتی به عنوان معاونت حقوقی وجود ندارد و ایشان نباید جعل عنوان انجام دهد. از مسئول حقوقی باشگاه استقلال بعید است که عنوان خود را به اشتباه اعلام کند.
وی افزود: ‎باشگاه، مدیرعامل و سخنگو دارد و آقای افتخاری که مدیرعامل باشگاه یا مدیر تیم جناب آقای عبداللهی یا سرمربی تیم آقای منصوریان باید در این باره صحبت کنند و وظیفه بزرگی نیست که درباره قرارداد بازیکن باشگاه دست به افشاگری بزند.
‎ابراهیمی در ادامه با تکذیب برخی ادعاهای بزرگی عنوان کرد: نکته دوم درباره قرار داد کاوه رضایی است. من تمامی صحبت های ایشان را تکذیب می کنم و بحث من نیز منطبق بر قرارداد است. آپشن هایی که در قرارداد کاوه رضایی وجود دارد، کاملا واقعی و بر اساس تایید دو طرف به امضا رسیده است. قرارداد ما به امضای مدیرعامل وقت رسیده و آقای افتخاری باید در این مورد اظهار نظر کند.
‎ابراهیمی درباره موضوع جدایی کاوه رضایی نیز تصریح کرد: ایشان صلاحیت این را ندارد که بگوید کاوه رضایی می تواند جدا شود یا خیر. کاوه رضایی با پرداخت رقم مشخص شده در قرارداد می تواند از استقلال جدا شود و نظر نهایی در این باره با کاوه است. در صورت اعلام نظر باشگاه این سرمربی و مدیرعامل است که نظرشان کارشناسی و محترم است.
‎وی در پایان گفت: از آقای بزرگی تقاضا می کنم در حیطه اختیارات خود اظهار نظر کند زیرا ایشان درباره بحث خروج یا ماندن کاوه رضایی اجازه اظهار نظر ندارد و می تواند نظرات خود را به مدیرعامل محترم اعلام کند نه اینکه در رسانه ها درباره قرارداد کاوه رضایی مصاحبه کند. این همه عجله برای کارشناسی کمی عجیب است و با گفتگوی تلفنی ما کاملا تفاوت دارد ایشان به من گفت که قرارداد کاوه رضایی و بختیار رحمانی روی میز ایشان است و برای بررسی و حل مشکلات جلسه ای بگذاریم اما در نهایت تعجب به جای جلسه محترمانه ، مفاد قرارداد را در رسانه ها اعلام می کنند.

15:42  1395/08/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن