تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820967446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمین هفته؛ ستاره ها در تهران، کاپیتان در تبریز :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ششمین هفته؛ ستاره ها در تهران، کاپیتان در تبریز
هفته ششم لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که هنوز تکلیف آرمان اردکان برای ادامه یا کناره گیری از لیگ مشخص نیست و از طرفی دیگر بانک سرمایه به دنبال جبران شکست هفته گذشته است.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال روز یکشنبه هفته ششم خود را پشت سر می گذارد جایی که صدرجدول می تواند برای اولین بار دستخوش تغییرات شود و شاید مانند هفته گذشته اتفاقاتی دور از انتظار رخ دهد. بانک سرمایه، پیکان و شهرداری ارومیه، مثلث قهرمانی این لیگ تنها بعد از پنج هفته طعم شکست را چشیده اند.
* بانک سرمایه- آرمان ورزشی اردکان:
در اولین بازی این هفته بانک سرمایه به مصاف آرمان ورزشی اردکان خواهد رفت. بانکی ها، با جذب اکثر اعضای تیم ملی والیبال و سرمایه گذاری فراوان ، طاقت باخت مقابل هیچ تیمی را ندارند ولی هفته گذشته مقابل نماینده ورامینی باختند که درحقیقت همان تیم ملی والیبال نسل قبل بودند. پاسوری مانند امیر حسینی که هنوز هم از هوش سرشار خودش  بهترین استفاده را می برد و با خنده های خود بعد از کسب امتیاز باعث اعتراض بازیکنان بانک سرمایه شده بود و جنگ روانی را کاملا از نسل حاضر تیم ملی والیبال برد، حمزه زرینی که بازی قدرتی و متعصبانه اش برای اینکه ثابت کند هنوز تمام نشده و انتخابش برای المپیک بیراه نبوده است ، یکی از دلایل پیروزی تیمش بود، بازیکنان دیگری نظیر محمد محمد کاظم ، سعید مصطفی وند ، حسام بخششی ، بهزاد حیدری با تمام توان و انگیزه مقابل بانک سرمایه صف آرایی کردند و نهایتا محمد ترکاشوند هم نشان داد راه و روش بردن بازی را از استاد خود ،کاملا بلد است، شاید این بازی نشان داد که دود هنوز هم از کنده بلند می شود و خط تیره جدول رقابت ها هم از بین رفت و بانکی ها اولین شکست خود را در خانه والیبال تهران مقابل صالحین و تماشاچیانی که از ورامین جهت تشویق تیمشان آمده بودند متحمل شدند. هر چند که علی رغم این باخت بانکی ها کماکان در صدر جدول باقی ماندند،اما نماینده اردکان که بازی های هفته اول و دوم را خوب بردند ولی در مقابل پیکان و شهرداری ارومیه بازنده بودند هفته گذشته  در شهر خودشان در سه ست پیاپی  و فقط در عرض ٨١ دقیقه ( کوتاه ترین مسابقه این هفته)مغلوب کاله مازندران که تمامی بازی هایش را تا هفته پیش باخته بود ، شد تا مدیران این تیم صحبت از انحلال تیم و انصراف از تیمداری بدهند که امیدواریم این اتفاق نیفتد تا لیگ برتر ما همچنان جذاب و زیبا دنبال شود، آرمان ورزشی با دو برد و سه باخت در رده نهم جدول قرار دارد.  


* شهرداری تبریز- پیکان تهران
پیکانی ها که هفته گذشته دربی خودروسازان تهران را با خوش شانسی و بخت و اقبال به نفع خودشان به پایان رساندند این هفته بازی سختی را مقابل شاگردان عادل بناکار خواهند داشت،مهم ترین نکته بازی خودروسازان،درگیری لفظی سعید معروف و مسعود آرمات سرمربی سایپا بود که معتقد بود معروف بعد از دفاع جانانه مهاجم سایپا کلمات زشتی را بر زبان آورده که البته باعث شد این مسئله به شبکه های اجتماعی و حتی پست گذاشتن معروف در اینستاگرام خودش هم بکشد.ضمن اینکه از نکات دیگر این بازی استفاده اکبری از پاسور دوم خودش سال افزون در ست چهارم و پنجم بود که نشان داد می تواند جایگزین خوبی برای معروف باشد خصوصا زمانی که  کاپیتان تیم ملی تمرکز لازم روحی جهت ادامه بازی را نداشته باشد. تبریزی ها هم که هفته گذشته در طولانی ترین بازی هفته (١٣٠ دقیقه) مقابل شهرداری ساری ٣-١ شکست خوردند و در حال حاضر در رده هشتم قرار دارند با بهره بردن از یک پاسور باتجربه به نام علیرضا بهبودی و بازیکنانی مثل مباشری، صنوبر و میلان راسیک صرب به دنبال سومین پیروزی خود در شهر تبریز مقابل پیکانی هایی هستند که نشان دادند علی رغم حضور ملی پوشانی مانند معروف ، مرندی، غفور و معنوی نژاد حداقل شکست ناپذیر نیستند.    
* سایپا تهران- شهرداری ارومیه
یکی از جذاب ترین بازی های این هفته همین بازیست، سایپایی ها که در بازی هفته گذشته دیدند با از دست دادن تمرکزشان خصوصا در ست پنجم  پیکان ازشان سبقت گرفت این هفته مقابل یکی از قدرت های لیگ میزبان هستند، شاگردان بوبومیر تراویسا که از پسر خود دراگان به عنوان پاسور بهره می برد هفته گذشته در پرتماشاگر ترین بازی هفته در سالن غدیر ارومیه ( ٥٥٠٠ نفر) و تنبیه این تماشاگران پرشور که تماشای دومین بازی خانگیشان را از دست داده بودند، با اتکا به بازیکنانی مثل میرزاجانپور و رحمان داودی که نقش کلیدی در این تیم دارند ٣-١ شاگردان نفرزاده را که هفته گذشته پیکان پرافتخار ترین تیم لیگ را شکست داده بودند ، بردند تا در رده پنجم جدول قرار بگیرند، و از آن طرف نارنجی پوشان سایپا با فراموشی باخت مقابل پیکان اصلا دوست ندارند ارومیه ای ها با دست پر به پایتخت والیبال ایران برگردند.  
* متین صالحین ورامین- هاوش گنبد
محمد ترکاشوند و شاگردانش خوشحال از برد مقابل بانک سرمایه، این هفته مقابل هاوش گنبد قرار می گیرند که مانند کاله اولین برد خودش را هفته پیش دشت کرد، گنبدی ها که تیمی کاملا بومی دارند و از پشت خط زن خوبی مثل میکاییل تاجر و بازیکنانی نظیر ایگدری، چوگان، دوجی بهره می برند ، این هفته کار بسیار سختی در مقابل تیمی که مانند خودشان از تماشاگران پرشوری بهره می برند خواهند داشت . ورامینی هامطمئنا با تشویق بی امان تیمشان به دنبال چهارمین برد خودشان هستند، هاوش علی رغم برد خوبی که هفته گذشته مقابل اراکی ها کسب کرد با سه امتیاز در کف جدول قرار دارند.  


* کاله مازندران- پارسه تهران
شاگردان بهروز عطایی که اکثرا بازیکنان تیم ملی جوانان هستند و زمان زیادی از نایب قهرمانی آنها در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در چین تایپه نگذشته و میبایست در رقابتهای قهرمانی جوانان جهان ٢٠١٧ در جمهوری چک شرکت کنند در بالاترین لیگ از نظر کیفی با حریفان بزرگسال خود مبارزه می کنند و هفته گذشته پس از ٤ بازی اولین برد خود را بدست آوردند، این تیم با حضور جواد کریمی بهترین پاسور جوانان آسیا، رسول آقچه لی بهترین پشت خط زن جوان آسیا و همچنین امیر حسین اسفندیار بهترین دریافت کننده جوانان آسیا این هفته در پی به دست آوردن دومین برد خودش مقابل پارسه تهران هست که این تیم هم همان تیم ملی نظامیان ایران هست که در مسابقات اخیر نظامیان جهان قهرمان شد. بازیکنان با تجربه ای مثل پوریا فیاضی، علی نودوز پور در کنار جوانانی مثل علی اصغر مجرد بهترین مدافع جوان آسیا که از شهر بجنورد به والیبال ایران معرفی شده است و باید مقابل مربی خود در تیم ملی جوانان یعنی بهروز عطایی بازی کند ، تیم کاله خوش فکر و ترکیبی از والیبالیست های جوان و بزرگسال است ولی با روحیه مثبت جوانان عطایی ، به دست آوردن چهارمین برد برای پارسه ای ها در آمل  و رفتن بین دوتیم بالای جدول کمی سخت به نظر می رسد،کاله ای ها هم با همان یک برد و ٤ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.
* شهرداری اراک- عمران شهرداری ساری
اراکی ها در ترکیب خود شماره ٩ نام آشنایی به نام علیرضا نادی سرعتی زن سال های نه چندان دور تیم ملی والیبال را دارند. آنها هفته گذشته در گنبد ٣-١ مغلوب شدند.این تیم در حال حاضر با ٤ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.شاگردان نقدی که اولین بار است به لیگ برتر صعود کرده اند اصلا دوست ندارند سال دیگر مجددا تجربه حضور در لیگ یک را داشته باشند، از آن سمت تیم تازه لیگ برتری شده سازمان عمران شهرداری ساری که سرنوشتی مانند حریف این هفته خودش دارد و قبل از آغاز رقابت ها حرف و حدیث هایی مبنی بر فروش امتیازش و عدم حضور در لیگ برتر به گوش می رسید با خرید دو بازیکن مونته نگرویی در پست پاسور و پشت خط زن در  حال  حاضر با سه برد و دوباخت در رده ششم جدول قرار گرفته  و حریف خطرناکی برای تیم شهرداری اراک خواهد بود.

09:14  1395/08/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن