تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817083018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدای مدافع حرم از منزلت بالایی برخوردارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شهدای مدافع حرم از منزلت بالایی برخوردارند
شهدای مدافع حرم از منزلت بالایی برخوردارند.




نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با حضور در منزل شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی، ضمن تفقد از خانواده‌ی شهید، شهادت این شهید سرافراز مدافع حرم را تبریک و تسلیت گفت.


حجت‌الاسلام‌محمدعلی نکونام در این دیدار شهدای مدافع‌حرم را از یک منزلت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار دانست و گفت: تمامی شهدا گرامی، بزرگ و مقرب به درگاه الهی هستند و گام‌های بلندی در جهت حیات بخشیدن به اسلام برداشته‌اند که در این بین شهیدان مدافع حرم و در بین همین شهدا، شهدایی مانند شهید قاسمی به طور ویژه از یک منزلت و جایگاه والا برخوردار هستند.


 نماینده ولی‌فقیه دراستان با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید قاسمی به استان پس از گذشت سه ماه خاطرنشان کرد: تقدیر و إراده الهی آن بود که پیکر شهید قاسمی برای مدتی در سوریه بماند و به کشور باز نکرد تا به این واسطه هم درجات و عظمت بیشتر به این شهید عطا شود و هم به خانواده این شهید أجر و فضیلت بیشتر عطا کنند.


 امام جمعه شهرکرد تاکیدکرد: قطعا در این که پیکر شهید بعد از شهادتش به کشور بازنگشت و برای مدتی در منطقه مانده، حکمت و حقایقی نهفته است که ما از آن‌ها غافل هستیم و نمی‌توانیم آن را درک کنیم.


نکونام خاطرنشان‌کرد: چه بسا این شهید والا مقام یکی از آرزوهایش این بوده که پیکر مطهرش همانند مولا و مقتدایش حضرت اباعبدالله(علیه السلام) که در گودال قتلگاه چند روز و چند شب در زیر آفتاب داغ قرار گرفت این عزیز نیز به همین شکل به مولای خودش اقتدا کند و پیکر مطهرش برای مدتی در آن جا بماند.


 امام جمعه شهرکرد تصریح‌کرد: بین شهدا و اولیاء‌الهی و ائمه‌معصومین(علیه السلام) یک اسراری وجود دارد که ما از درک آن‌ها غافل هستیم و در دنیا نیز این اسرار آشکار نمی‌شود اما در روز قیامت که پرده‌ها کنار می‌رود و همه اسرار آشکار می‌شود، آن زمان است که انسان متوجه می‌شود خدای متعال و ائمه‌معصومین چه عظمت و بزرگی به شهدا عطا کرده و چقدر خسارت نصیب ما شده و از چه درجات بلندی محروم شده‌ایم.


نکونام ارتباط و انس و الفت مردم به ویژه نسل جوان با شهدا را امیدبخش دانست و گفت: انسان وقتی این ارتباط و پیوند عمیق بین مردم و نسل جوان بین شهید و شهادت را در جامعه مشاهده می‌کند واقعا به آینده انقلاب و نظام اسلامی امیدوارمی‌شود. امام جمعه شهرکرد با ابراز تاسف از کسانی که در داخل به بیگانه دل می‌بندند.


وی تصریح کرد: انسان واقعا غصه می‌خورد به حال آن کسانی که دل‌خوش هستند به مسائل جهانی و انتخابات‌ها و تغییر و تحولات جهانی و متأسفانه از حقیقت و عظمت شهدا و عنایت‌هایی که خدای متعال به برکت همین شهدا به نظام اسلامی دارد و نظام به برکت همین عنایت‌ها و توجهات و ارتباط و پیوند جامعه با شهدا تا به امروز از همه حوادث و خطرات مصون مانده، غافل هستند.


نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان با تجلیل از صبر و شکرگزاری پدر و مادر و خانواده‌ی شهید قاسمی خاطرنشان کردند: ادامه یافتن سلسله‌ی شهادت و رونق و صفای روزافزون این نعمت عظیم در جامعه، مرهون همین صبرها و شکرگزاری‌هاست و از خداوند می‌خواهیم که بر درجات آن شهید عزیز بیفزاید و با اولیاء خود محشور گرداند و خانواده‌ی این شهید را نیز مشمول باران الطاف و برکات خود فرماید و به ما توفیق درک حقایق شهادت و ادامه‌دادن راه شهدا را عنایت فرماید. 






۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن