تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819179133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلینتون: شکاف در آمریکا عمیق‌تر از آنچه تصور می‌کردیم است/ ادامه اعتراض گسترده مردم / ترامپ: اعتراضات، ناعادلانه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کلینتون: شکاف در آمریکا عمیق‌تر از آنچه تصور می‌کردیم است/ ادامه اعتراض گسترده مردم / ترامپ: اعتراضات، ناعادلانه است


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیروزی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه، در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث شد تحولاتی ناگهانی در این کشور و سایر نقاط جهان رخ دهد. 




اخبار لحظه به لحظه در خصوص تحولات پس از پیروزی دونالد ترامپ را در اینجا مشاهده کنید:



جمعه، 21 آبان:


2:27 کلینتون: شکاف در آمریکا عمیق تر از آنچه تصور می کردیم است
هیلاری کلینتون در جدیدترین مصاحبه خود، با اظهار ناامیدی از نتیجه انتخابات از طرفدارانش خواست پیروزی ترامپ را پذیرفته و به وی شانسی برای ریاست جمهوری بدهند. او در ادامه گفت انتخابات نشان داد سطح اختلاف ها در آمریکا بیشتر از سطح پیش بینی شده در گذشته است.


2:30 در ادامه اعتراض مردم آمریکا به پیروزی ترامپ، صدها دانشجو در ایالت تنسی به تظاهرات در خیابان ها پرداختند.


5:30 دونالد ترامپ در جدیدترین توییت خود اظهار کرد: "انتخاباتی موفق و باز داشتیم، اکنون تظاهرکنندگان حرفه ای، با حمایت شبکه ها، به خیابان ها آمده اند. چقدر ناعادلانه!" 


9:48 تظاهرات مردم آمریکا در بالتیمور همچنان ادامه دارد و شهروندان در اعتراض به پیروزی ترامپ همچنان در خیابان ها حضور دارند.


11:45 بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا و همسر هیلاری کلینتون، نامزد شکست خورده انتخابات، در تماسی تلفنی پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.


11:54 در حالی که بسیاری از مردم آمریکا هنوز پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات را نپذیرفته اند، وی برای انتصاب 4 هزار مقام و مسئول سیاسی آماده می شود.


12:05 رئیس بانک مرکزی کره جنوبی اظهار کرد در صورتی که ترامپ به تعدادی از سیاست های اقتصادی خود عمل کند، اقتصاد جهان دچار لطمه ای سنگین خواهد شد.


12:15 با گذشت چند روز از آشوب ایجاد شده در بازار بورس، در پی پیروزی ترامپ در انتخابات، ثبات به بورس آمریکا بازگشت.


15:45 رئیس جمهور فرانسه، فرانسوا اولاند، اظهار کرد ترامپ باید مواضع خود را در خصوص ایران، روسیه، سوریه و اوکراین اعلام کند.


16:50 کمیسر امور بازرگانی اروپا اظهار کرد پیروزی ناگهانی دونالد ترامپ، در مذاکرات پیمان ترانس آتلانتیک اختلال ایجاد می کند.


17:18 بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس، از سران اروپایی خواست انتقاد از ترامپ را کنار بگذارند و وی را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بپذیرند.





۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن