تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804885676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهرعلیزاده: سازمان تربیت بدنی مفیدتر از وزارت ورزش بود/ بی تجربگی گودرزی کار دستش داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مهرعلیزاده: سازمان تربیت بدنی مفیدتر از وزارت ورزش بود/ بی تجربگی گودرزی کار دستش داد
رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی معتقد است تلفیق سازمان های تربیت بدنی و ملی جوانان در قالب وزارت ورزش و جوانان اقدام نادرستی بوده است.

مهرعلیزاده: سازمان تربیت بدنی مفیدتر از وزارت ورزش بود/ بی تجربگی گودرزی کار دستش داد/ سلطانی فر سوابق خوبی دارد
محسن مهرعلیزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد عملکرد محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان اظهار کرد: به نظر من روند طی شده در ورزش ما در دولت حسن روحانی نسبت به دولت های نهم و دهم متفاوت است، زیرا دیدگاه دولت فعلی به مقوله ورزش نگاهی صد در صد علمی است.


وی افزود: با این وجود همان طور که می دانید محمود گودرزی وزیر سابق ورزش هیچ گونه سابقه اجرایی نداشت و همین بی تجربگی در امور اجرایی باعث شد اتفاقاتی رخ دهد که چندان باب میل اهالی ورزش و حتی دولت نبود. به طور مثال اقدامات گودرزی در خصوص ایجاد آرامش در فدراسیون ها، ایجاد یک ارتباط سالم میان فدراسیون ها و وزارت ورزش و حفظ یک رابطه صمیمانه میان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک چندان موثر نبود و وی نتوانست انتظارات جامعه ورزش کشور را برآورده کند.



رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی همچنین با انتقاد از منتفی شدن خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید نظر برخی دولتمردان این بود که اقدامات خوبی همچون زمینه سازی برای خصوصی شدن این دو باشگاه که در دوره ریاست من در سازمان تربیت بدنی انجام شده بود را ادامه دهند اما متاسفانه مجموعه ای که زیر نظر محمود گودرزی کار می کردند به اهمیت چنین اقدام مهمی آشنایی کامل نداشتند و همان طور که می دانید این مسئله عملا منجر به منتفی شدن اصل واگذاری دو تیم محبوب پایتخت به بخش خصوصی شد.



رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در مورد سوابق اجرایی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: به نظر من تغییراتی که در وزارت ورزش انجام شد رو به رشد بوده است،زیرا سلطانی فر از تجربیات اجرایی خوبی برخواردار است،وی سابقه استانداری و همچنین معاونت ریاست جمهوری را در کارنامه خود دارد و با ورزش کشور نیز بیگانه نیست.
 


مهرعلیزاده در پایان با انتقاد از تلفیق سازمان های تربیت بدنی و ملی جوانان در قالب وزرات ورزش و جوانان تصریح کرد: به نظر من "ورزش" و "جوانان" دو مقوله متفاوت هستند و اگر مانند گذشته یک تشکیلات ویژه به نام سازمان تربیت بدنی که رئیس آن نیز معاون رئیس جمهور بود و تشکیلات دیگری به نام سازمان ملی جوانان به صورت جداگانه به کار خود ادامه می دادند، هم برای مدیریت ورزش کشور و هم برای رسیدگی به امور جوانان مفیدتر می بود.


وی ادامه داد: مسئولان دولت وقت ، زمانی که می خواستند این دو سازمان را در قالب وزاتخانه با هم تلفیق کنند نظر مرا نیز پرسیدند که من پاسخ دادم این اقدام صحیح نیست، اکنون پس از چند سال ملاحظه می کنید که پیش بینی من درست بوده است.





۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن