تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815538646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار معترضین: نه به ترامپ و او رئیس جمهور من نیست (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:الف: شعار معترضین: "نه به ترامپ" و " او رئیس جمهور من نیست" (+عکس)

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۴
شمار زیادی در شهرهای مختلف آمریکا علیه ترامپ دست به تظاهرات زدند. به گزارش عصر ایران، نقل از خبرگزاری ها، چند هزار نفر در نیویورک علیه ترامپ تظاهرات اعتراض آمیز برگزار کردند. معترضین در خیابان های مرکز منطقه منهتن حاضر شدند و به سمت برج ترامپ محل زندگی دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا تظاهرات کردند و علیه او شعار سردادند.  
تظاهرات علیه ترامپ در چند شهر آمریکا / شعار معترضین:
 
همچنین صدها نفر نیز هم در یکی از پارک های نیویورک تجمع کردند و با اشاره به ترامپ شعار دادند: "او رئیس جمهور من نیست".   آنها همچنین از سخنان ترامپ علیه مهاجران، مسلمانان و بخش های دیگر جامعه به شدت انتقاد کردند. در شهر شیکاگو هم حدود هزار نفر در خارج از هتل ترامپ تجمع کردند و  شعار دادند: " نه به ترامپ" و " آمریکا نژادپرست نخواهد شد". پلیس شیکاگو راه های راهپیمایی معترضین را بست و مانع از پیشروی آنها شد.
تظاهرات علیه ترامپ در چند شهر آمریکا / شعار معترضین:
"ادریانا ریزو" 22 ساله گفت: از آنچه که در این کشور می گذرد احساس ترس شدیدی دارم. از اینکه سفیدها به قدرت رسیده اند احساس نگرانی می کنم. به همین دلیل مخالفت می کنم. شرکت کنندگان در تظاهرات همچنین با وعده ترامپ برای ساخت دیوار در مرز مکزیک و آمریکا برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی نیز مخالفت کردند. در شهر فیلادلفیا و بوستون هم چهارشنبه شب شمار زیادی از معترضین علیه ترامپ به خیابان ها آمدند و علیه رئیس جمهور منتخب آمریکا شعار دادند.





 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن