تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815338561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضویت 900هزار دانش آموز خراسان رضوی در تشکلهای دانش آموزی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عضویت 900هزار دانش آموز خراسان رضوی در تشکلهای دانش آموزی
معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: نقش آفرینی 900 هزار دانش آموز استان در قالب تشکلهای دانش آموزی ظرفیت قابل توجه برای تولید سرمایه های اجتماعی و انسانی جامعه است.

عضویت 900هزار دانش آموز خراسان رضوی در تشکلهای دانش آموزی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدجواد حسینی در نشست نمایندگان تشکلهای دانش آموزی خراسان رضوی در استانداری خراسان رضوی افزود: سرمایه های اجتماعی و انسانی زیربنایی ترین و اساسی ترین سرمایه ها در جامعه هستند و دانش آموزان عامل اصلی توسعه آن می باشند.
وی با بیان اینکه ارتباطات اجتماعی باید از بستر مدرسه آغاز شود، گفت: اگر جامعه در آینده به نیروی کارآمد، توانمند و متخصص نیاز دارد بهترین ظرف تولید این نیرو مدارس و بهترین وسیله، معلمان برای تربیت این نیرو می باشند.
معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی افزود: برای اینکه دانش آموزان تولیدکننده سرمایه های اجتماعی و انسانی جامعه باشند باید بستر سازی لازم برای مشارکت آنان در فعالیت های اجتماعی انجام شود که این امر از طریق ایجاد تشکلهای دانش آموزی و نقش آفرینی آنان در قالب تشکلها محقق می شود.
حسینی با اشاره به اینکه دانش آموز نباید تک ساعتی باشد و باید در همه فعالیت های اجتماعی مشارکت داشته باشد، گفت: یکی از کارکردهای عظیم نظام تعلیم و تربیت این است که فنون سازشی و تعاملی دانش آموزان با اجتماع را از مدرسه آغاز کند.


لینک


۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن