تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803235462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویر نسل جدید مرسدس‌بنز جی کلاس که به زودی رونمایی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:الف: تصاویر نسل جدید مرسدس‌بنز جی کلاس که به زودی رونمایی می‌شود
بخش دانش و فناوری الف،19 آبان95


G کلاس یکی از خودروهای نمادین مرسدس بنز است که همواره طی 37 سالی که از عمرش می‌گذرد در ظاهر تغییرات عمده‌ای نداشته و همچنان با همان طراحی جعبه‌ای شکل کلاسیک تولید می‌شود.


تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۱
پدال؛ اما مرسدس بنز در حال کار بر روی ساخت نسل جدید این SUV لوکس است و گفته است که نسل جدید این خودرو فیس‌لیفت عمده‌ای را تجربه خواهد کرد به‌گونه‌ای که هنگام معرفی، طرفداران شاهد ارائهٔ G کلاس کاملاً جدیدی خواهند بود. انتظار می‌رود  که نسل جدید G کلاس در نمایشگاه فرانکفورت سال آینده رونمایی شود.

هرچند G کلاس جدید همچنان شخصیت و طراحی سنتی نسل فعلی را حفظ کرده است اما عرض آن تا 10 سانتیمتر افزایش یافته که موجب افزایش فضای داخلی و ارائهٔ صندلی‌های عریض‌تر شده است. رئیس بخش SUVهای مرسدس بنز «Andreas Zygan» در مورد G کلاس جدید گفته است: «ما باید مراقب میراث خود باشیم. ما قصد ساخت خودروی واقعاً خاصی را داریم. سال گذشته بهترین سال فروش G کلاس بود و این شگفت‌انگیز است. G کلاس یکی از بُت‌های ما است».

کد W463 همچنان برای G کلاس حفظ شده است اما ساختار آن به‌طور گسترده از نو طراحی شده است. در ساخت این خودرو بیشتر از آلومینیوم استفاده شده و با افزایش حدود 10 سانتیمتری عرض، پهنای کلی آن به حدود 1.86 متر رسیده است. همچنین تغییر ساختار G کلاس از فولاد به آلومینیوم موجب کاهش وزن بیش از 300 کیلوگرمی آن شده است. این در حالی است که G350 فعلی 2570 کیلوگرم وزن دارد. سیستم تعلیق جلوی G کلاس جدید از نوع سه یا چهار اتصالی بوده و به سیستم فرمان مدرن‌تر الکترومکانیکی مجهز شده است. به نظر می‌رسد نسل آیندهٔ G کلاس همچنان طراحی جعبه‌ای شکل بیرونی خود را حفظ کرده باشد به‌گونه‌ای که همچنان زاویهٔ نزدیک به عمودی شیشهٔ جلو به چشم می‌خورد. همچنین در برخی قسمت‌ها هم از کانسپت Ener-G-Force که در نمایشگاه لس‌آنجلس 2012 رونمایی شد الهام گرفته شده است. تغییرات داخلی اساسی این اتومبیل تنها شامل افزایش فضا نمی‌شود بلکه راحتی و کیفیت آن‌هم بهبود یافته است. بعلاوه با استفاده از ویژگی‌هایی چون چراغ‌های LED و سیستم‌های کمک‌راننده، سطح تکنولوژی خودرو هم افزایش پیدا کرده است.

لیست موتورهای نسل جدید G کلاس شامل یک پیشرانهٔ جدید 3 لیتری بنزینی شش سیلندر خطی و یک واحد دیزل می‌شود که موتور دوم برای اولین بار در نسل جدید E کلاس مورداستفاده قرار گرفته است. در G کلاس، موتور بنزینی بیش از 360 اسب بخار و موتور دیزلی بیش از 300 اسب بخار قدرت خواهد داشت. نیروی این موتورهای جدید به‌صورت استاندارد توسط گیربکس 9 سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا می‌کند که درنتیجه موجب کاهش مصرف سوخت خودرو می‌‌شود. 

هم‌اکنون نیمی از فروش G کلاس را مدل‌های اسپرت و قدرتمند AMG تشکیل می‌دهند و به همین دلیل پس از معرفی نسخهٔ استاندارد، نسخه‌های AMG نسل جدید G کلاس هم معرفی خواهند شد. مدل G63 مجهز به همان موتور 4 لیتری V8 مدل G500 خواهد بود که البته توسط AMG تقویت و مجهز به دو توربوشارژر شده است. همچنین این موتور جهت کاهش مصرف سوخت از سیستم غیرفعال سازی سیلندرها نیز استفاده خواهد کرد.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن