تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803302563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش زمانی به جدایی احتمالی کاوه رضایی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: واکنش زمانی به جدایی احتمالی کاوه رضایی
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، با بیان اینکه مقدمات بازگشت شهباززاده به این تیم فراهم است، گفت: قرار شد قرارداد بعضی از بازیکنان بی سروصدا بررسی و تصمیم‌ اتخاذ لازم شود.
به گزارش نامه نیوز ، حسن زمانی درباره درگذشت منصور پورحیدری و احتمال ایجاد تغییرات در هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: قطعا وزیر ورزش و جوانان یک نفر را جایگزین مرحوم پورحیدری خواهد کرد. این اتفاق بعد از برگزاری مراسم تودیع و معارفه وزیر ورزش و مستقر شدن وی در وزارتخانه صورت خواهد گرفت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: قطعا با شناختی که وزیر روی استقلال و به ورزش ایران دارد، نیروی خوبی را برای هیات مدیره در نظر خواهد گرفت.

زمانی در پاسخ به این سئوال که آیا در هیات مدیره درباره انتخاب گزینه جدید صحبتی شده است یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز نه ولی قطعا اگر لازم باشد نظر مشورتی خود را به وزیر ورزش خواهیم داد.

وی همچنین درباره احتمال بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال و قوت گرفتن این موضوع، تاکید کرد: با توجه به جایگاهی که سجاد در استقلال داشت و مورد احترام و اعتقاد سرمربی هم بود انتظار می رفت راحت بیاید و با مسئولان استقلال مذاکره کند.

عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: الان هم مقدمات کار برای بازگشت شهباززاده فراهم شده است. اولین گام این است که این بازیکن با باشگاه ترکیه ای برای بازگشت به توافق برسد. فکر می کنم اگر این کارها انجام شود، از نیم فصل بتوانیم در خدمت شهباززاده باشیم.

زمانی درباره احتمال جدایی بازیکنانی مثل کاوه رضایی از استقلال گفت: استقلال آنقدر تیم بزرگی است که ما مقابلش بسیار کوچکیم. نباید هیچ منتی روی باشگاه استقلال داشته باشیم چرا که از من عضو هیات مدیره گرفته تا بازیکن هرچه داریم از استقلال است.

وی در خصوص اینکه کاوه رضایی از پیشنهادش از کشور چین سخن گفته و تهدید به جدایی از استقلال کرده است، اظهار کرد:باید بگویم هیچ فرد بی تعصبی را به زور در استقلال نگه نمی‌داریم. استقلال جایی است که بازیکن، مربی و عضو هیات مدیره باید به آن عشق بورزند و با عشق کار کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سئوال که «کسر از قرارداد بازیکنان استقلال به کجا رسید؟ » گفت: این مطلب در جلسه هیات مدیره مطرح شد و قرار شد تا افرادی کار کارشناسی انجام بدهند و نتیجه را به هیات مدیره اعلام کنند. قرار شد این کار بی سر و صدا و بی حاشیه برگزار شود! هر تصمیمی قطعا با توافق دو طرف خواهد بود.

زمانی درباره اینکه این کار کارشناسی شامل چه اقداماتی می‌شود؟ تصریح کرد: به بعضی نفرات ماموریت داده شد تا روی قرارداد تعدادی از بازیکنان نظراتی بدهند و با آنها مذاکره کنند تا در نهایت نتیجه را در اختیار هیات مدیره بگذارند.

«آیا ممکن است به جای کسر از مبلغ قرارداد بازیکنان، در نیم فصل عذر آنها را بخواهید و این نفرات را در تعطیلات نیم فصل کنار بگذارید؟» عضو هیات مدیره استقلال در پایان در پاسخ به این سئوال، گفت: این موضوع بستگی به روند تصمیم گیری ها دارد. قرار شد تا نیم فصل بررسی‌ها صورت بگیرد.



منبع: مهر


۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن