تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803952264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظرسنجی: کلینتون از بخت پیروزی 90 درصدی در انتخابات برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نظرسنجی: کلینتون از بخت پیروزی 90 درصدی در انتخابات برخوردار است
نتایج آخرین نظرسنجی "رویترز/ایپسوس" از برتری 3 درصدی کلینتون بر ترامپ حکایت دارد.


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، نتایج آخرین نظرسنجی "رویترز/ایپسوس" نشان داد "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از 90 درصد بخت پیروزی بر "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه برخوردار است.


بر اساس این نظرسنجی، محبوبیت هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ به ترتیب 45 و 42 درصد است. همچنین این دو نامزد جمهوری خواه و دموکرات به ترتیب 303 و 235 رأی الکترال کالج (مجمع گزینندگان) را از آن خود کرده اند. هر نامزدی که بتواند 270 رأی الکترال کالج را بدست آورد، رئیس جمهور بعدی آمریکا خواهد بود.


بخت ترامپ برای پیروزی به ایالت های فلوریدا، میشیگان، کارولینای شمالی و اوهایو بستگی دارد که به نظر می رسد رقابت در آنها بسیار فشرده است. حتی در ایالت پنسیلوانیا هم کلینتون با 3 درصد اختلاف از ترامپ پیشی گرفته است. اگر دونالد ترامپ بخواهد پیروز انتخابات روز سه شنبه شود، باید بتواند بیشتر آرای این ایالت های کلیدی را از آن خود کند.


اگر ترامپ از میان ایالت های فلوریدا، میشیگان و پنسیلوانیا، در دو ایالت نتواند آرای زیادی را از آن خود کند، این امر باعث پیروزی هیلاری کلینتون در انتخابات می شود.


کارولینای شمالی یکی از نخستین ایالتهایی است که نتایج آرای شمارش شده را سه شنبه شب اعلام می کند و این مسئله می تواند به پیش بینی نتیجه قطعی انتخابات کمک کند. اگر کلینتون در این ایالت پیروز شود، این بدان معناست که آمریکایی های سیاه پوست به همان میزانی که در سال 2012 به باراک اوباما رأی دادند، به کلینتون رأی داده اند.


ایالت فلوریدا که 29 رأی الکترال کالج دارد، برای ترامپ از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر کلینتون در ایالت فلوریدا پیروز شود، باید فقط بتواند در یکی از ایالت های اوهایو، میشیگان و پنسیلوانیا پیروز شود. اما اگر ترامپ در ایالت فلوریدا پیروز شود، همچنان باید در ایالتهای اوهایو، میشیگان و حتی پنسیلوانیا هم پیروز شود.


بر اساس این نظرسنجی، رقابت میان ترامپ و کلینتون در ایالت فلوریدا بسیار فشرده است. کلینتون و ترامپ در ایالت فلوریدا به ترتیب از محبوبیت 48 و 47 درصدی برخوردار هستند. درواقع کلینتون با اختلاف اندکی از ترامپ پیشی گرفته است. 


نظرسنجی رویترز/ایپسوس هر هفته روی 15000 نفر از مردم در همه 50 ایالت آمریکا و واشینگتن دی سی انجام می شود.


همچنین نتایج آخرین نظرسنجی "واشینگتن پست-ای بی سی نیوز" که به تازگی منتشر شده است نشان داد هیلاری کلینتون با 4 درصد اختلاف از دونالد ترامپ پیشی گرفته است. در این نظرسنجی محبوبیت کلینتون و ترامپ به ترتیب 47 و 43 درصد است. "گری جانسن،" نامزد حزب لیبرترین و "جیل استاین،" نامزد حزب سبز آمریکا هم به ترتیب از محبوبیت 4 و 1 درصدی برخوردارند. این نظرسنجی از روز پنج شنبه تا یکشنبه روی 2220 نفر از رأی دهندگان احتمالی انجام شد. اختلاف 4 درصدی ترامپ و کلینتون همانند اختلافی است که باراک اوباما و میت رامنی در سال 2012 داشتند. محبوبیت باراک اوباما و میت رامنی در آخرین نظرسنجی "واشینگتن پست-ای بی سی نیوز" در دوره پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به ترتیب 50 و 47 درصد بود. 





۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن