تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814699344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای محمودآباد نیازمند تجهیز است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دبیر کمسیون اقتصادی مجلس:
بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای محمودآباد نیازمند تجهیز است

کراپ‌شده - اسماعیلی


شناسهٔ خبر: 3818304 - سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
استانها > مازندران

.jwplayer{ display: inline-block; } محمودآباد - دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بیمارستان شهدا نیازمند تجهیز وتوسعه است گفت : ارتقای بیمارستان به ۶۴ تخت درمانی در دستور کار قرار گیرد. به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی دوشنبه شب در جلسه بررسی موانع و مشکلات بخش بهداشت و درمان محمودآباد اظهار داشت: بیمارستان شهدای محمودآباد در حد درمانگاه است و تجهیز  آن در اولویت متولیان بهداشت و درمان در استان قرار گیرد. وی افزود: بیمارستان شهدا محمودآباد از کمبود امکانات و پزشک متخصص رنج می برد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و در طول روز ، تعداد کثیری از شهروندان شهرستان  برای درمان به شهرهای همجوار مراجعه می کنند که این وضعیت باید به نحوی سامان یابد که مردم به بیمارستان شهدا محمودآباد اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه بهداشت و سلامت جامعه بسیار حائز اهمیت است ، تصریح کرد: رشد و پویایی سطح سلامت جامعه با شاخص های بهداشتی و درمانی ارتقا می یابد. نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی و احداث مکان های مختلف بهداشتی به افزایش سطح سلامت جامعه و رشد و پویایی بیشتر آن منجر می شود. فرماندار شهرستان محمودآباد نیز در این جلسه گفت: در فصل گردشگر پذیر این شهرستان میزبان ملی است و باید امکانات ملی نیز داشته باشد . یحیی یوسف پور افزود: بیمارستان شهدا محمودآباد  از کمبود نیروی انسانی وتجهیزات رنج می بردو با توجه متولیان استان وضعیت مطلوب تری پیدا خواهد کرد. وی ضمن قدردانی از تلاش فرنیا مدیر اورژانس شهرستان۱۱۵ و پرسنل این بخش ، خاطرنشان کرد: اورژانس محمودآباد با داشتن ۵ پایگاه و ۱۲ نیروی انسانی جوابگوی نیازهای شهرستان نیست و طبق استاندارد نیازمند ۱۸ نیروی متخصص دیگر است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن