تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار هفته پنجم از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه آماده می‌کند از ساعت 15:30 دقیقه امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی دنبال کرد و این در حالی بود که امروز ملی پوشان با 15 بازیکن آخرین تمرین آماده‌سازی خود در تهران را برگزار کردند.

* دژاگه، ابراهیمی، حسینی، ماهینی، منتظری، پورعلی گنجی، رضاییان، اخباری، کامیابی‌نیا، پورغاز، طارمی، مظاهری، انصاری، ترابی به همراه وحید امیری 15 بازیکنی بودند که در تمرین امروز حضور داشتند و 8 بازیکن لژیونر باقیمانده قرار است طی روزهای آینده در مالزی به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

*قبل از آغاز تمرین به صورت رسمی، بازیکنان به دو تیم 7 نفره تقسیم شدند و به پاسکاری تک ضرب مکشغول شدند که در این بین نکونام با یکی از این دو گروه به تمرین پرداخت و نکته جالب توجه این بود که بازیکنی که دچار اشتباه می‌شد از سایر هم‌گروهی‌هایش کتک می‌خورد که در یک بخش مهدی ترابی به شدت توسط سایر همبازیان مورد نوازش قرار گرفت.

* وحید امیری بازیکن مصدوم این روزهای تیم ملی کمی دیرتر از سایرین به زمین تمرین آمده و پس از صحبت با جواد نکونام کارهای اختصاصی درمانی را آغاز کرد.

* امروز ملی پوشان لباس قرمز بر تن داشتند و گلرها لباس زرد و کادر فنی با لباس گرم خاکستری در تمرین حضور داشتند.

* در ابتدای تمرین کی‌روش دقایقی را برای بازیکنان به صحبت پرداخته و مراحل تمرین را برای آنها توضیح داده و سپس بازیکنان با توپ مشغول گرم کردن خود شدند.

* در ادامه بازیکنان به 2 گروه زرد و بنفش تقسیم شده و مجدداً پس از صحبت‌های کی‌روش بین 6 دروازه کوچک، یک بازی درون گروهی با شرایط حفظ توپ را تمرین کردند که البته در این بخش دروازه‌بان‌ها زیر نظر دن کاسپار جداگانه تمرین کرده ضمن اینکه نکونام صحبت‌های کی‌روش را برای بازیکنان به صورت عملی توضیح می‌داد.

* در بین این بخش از تمرین چندین بار این بخش متوقف شده و بازیکنان استارت‌های کوتاه و بلند را تمرین کردند.

* در حالیکه شنیده می‌شد ساکت با تیم ملی فوتبال بزرگسالان قطع همکاری کرده است اما او امروز در تمرین حضور داشت تا به این شایعه پایان ببخشد. با این حال در ابتدا افشین پیروانی در تمرین نبود که این موضوع شایعه جدیدی را پدید آورد مبنی بر اینکه به خاطر ساکت، پیروانی نیامده است که مدیر تیم‌های ملی با شنیدن این خبر ابتدا لبخند زده و سپس به رختکن رفت و با پیروانی با هم به تمرین آمدند.

* علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در تمرین امروز حضور دارد و در ادامه در کنار پیروانی و ساکت به تماشای تمرین مشغول شد.

* کارلوس کی‌روش امروز خوشحال‌تر از همیشه بود و پس از برخورد خوب با خبرنگاران با لبخند تمرینات را زیر نظر داشت.

* صدای موتورهای مسابقه‌ای تمرین امروز را تحت‌الشعاع قرار داده بود.

* حسین ماهینی در حین تمرین با مصدومیت جزئی مواجه شد. این بخش از تمرین به فوتبال 7 به 7 اختصاص داشته و بازیکنان زیر نظر کی‌روش تمرین سنگینی را برگزار کردند. همچنین در یک بخش کی‌روش بازی را متوقف کرده و نحوه ایستادن صحیح را به بازیکنان آموزش داد.

* تیم ملی فردا برای برگزاری اردوی آماده‌سازی از طریق دوبی راهی مالزی می‌شود.

در پایان، منصوریان مورد استقبال کی‌روش قرار گرفت و بازیکنانی مانند کامیابی‌نیا، ترابی و پورعلی گنجی به سمت سرمربی استقلال رفته و با او خوش و بش کردند. همچنین کی‌روش دقایقی را با ساکت به صحبت پرداخت.



۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن