تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفت خارجی و تنها یک چینی در کنار لیپی :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هفت خارجی و تنها یک چینی در کنار لیپی
سرمربی گران قیمت و جدید چینی ها در بدو ورود به این تیم سونامی بزرگی روی نیمکت رهبری تیمش ایجاد کرد که سرو صدای زیادی در محافل خبری این کشور به راه انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، مارچلو لیپی با قراردادی نجومی و برای مدت سه سال روی نیمکت چین نشست تا بلکه بتواند دوباره فوتبال ملی این کشور را بازسازی کرده و به جمع قدرت های برتر قاره بازگرداند. انتخابی که هزینه کلانی روی دست چینی ها گذاشت تا جایی که همه منابع خبری از لیپی به عنوان گران قیمت ترین مربی ملی حال حاضر نام بردند.
سرمربی مشهور ایتالیایی در بدو ورود به اردوی چین سونامی عجیبی روی نیمکت ایجاد کرد تا جایی که با کنار گذاشتن تمام مربیان قبلی و کادر پزشکی و پشتیبانی از هفت دستیار خارجی به عنوان دستیارانش نام برد. مربیانی از ایتالیا و اسپانیا به همراه تنها یک مربی چینی کادر فنی اژدهای سرخ را در کنار لیپی تکمیل خواهند کرد که حضور یک مربی چینی هم بر اساس بند گنجانده شده در قرارداد مربی ایتالیایی از سوی فدراسیون فوتبال چین بود.
حضور این تعداد مربی خارجی در روی نیمکت تیم ملی برای اولین بار در تاریخ فوتبال چین رخ داده است که هزینه بالغ بر چند میلیون یورو در پی داشته تا روزنامه ها و سایت های چینی از آن به عنوان ریخت و پاش های کلان لیپی در نخستین روزهای حضور در این کشور نام برده و انتقادات را آغاز کردند چون انتظار داشتند تعداد بیشتری از مربیان بومی به عنوان دستیار در کنار او حضور داشته باشند.
چین در اولین بازی با هدایت مارچلو لیپی قرار است روز 25 ابان ماه در خانه به مصاف قطر برود بلکه اولین برد خود در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را به دست آورد.

11:25  1395/08/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن