تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817173513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی: سطح مسابقات بسیار بالا بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه شهروند: تیم‌ملی فوتبال ساحلی توانست در ادامه افتخارآفرینی‌هایش در مسابقات جام بین قاره‌ای به مقام نایب‌قهرمانی دست پیدا کند. این تیم که در سال‌های گذشته با کسب نتایج غافلگیر‌کننده توانسته چشم دنیا را خیره کند، توانایی کسب قهرمانی در مسابقات بین قاره‌ای را هم داشت اما برزیلی‌ها کمی بهتر بودند تا درنهایت مدال نقره به ایران برسد. پیمان حسینی دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ساحلی که در موفقیت‌های این تیم نقش به سزایی دارد، در این جام هم خوش درخشید و توانست عنوان بهترین دروازه‌بان رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد. حسینی در گفت‌وگو با «شهروند» درباره درخشش تیم‌ملی ساحلی صحبت کرده است:  
 

*درباره مسابقات بین قاره‌ای صحبت کن. سطح مسابقات چطور بود؟
 

قطعا سطح این مسابقات بسیار بالا بود چون ٨ تیم برتره قاره‌ها در آن حضور داشتند. درواقع تیم‌های برتر دنیا در فوتبال ساحلی در این تورنمنت حاضر بودند و جایی برای تیم‌های معمولی نبود. تیم ما هم در آمادگی کامل به سر می‌برد و با تمام توان در این مسابقات شرکت کرد. ما از اول برای قهرمانی به امارات رفتیم و می‌خواستیم دومین قهرمانی‌مان را در این جام معتبر تکرار کنیم اما متاسفانه به هدف‌مان نرسیدیم و با شکست در فینال دوم شدیم. توان ما بیشتر از این بود اما بدشانسی آوردیم و در فینال شکست خوردیم. امیدوارم با همین مقام دومی هم توانسته باشیم مردم را شاد کنیم و آنها ما را ببخشند که قهرمان نشدیم.
 

* دلیل موفقیت‌های ادامه‌دار فوتبال ساحلی چیست؟
 

نسل فعلی فوتبال ساحلی یکی از بهترین نسل‌های این رشته است. به بازیکنان قدیمی و با تجربه، نیروهای جوان و تازه نفس اضافه شده‌اند و تیم یکدست و همدل است. با مدیریت خوب دپارتمان فوتبال ساحلی، حمایت فدراسیون و کادر فنی با درایتی که داریم همه چیزمان جور است.
 

*ظاهرا با مصدومیت هم روبه‌رو شدی و قرار بود در فینال به میدان نروی؟
 

متاسفانه با پارگی کشاله ران روبه‌رو شدم و درد زیادی هم داشتم. پزشکان تیم به من اجازه بازی نمی‌دادند و گفتند حتما باید استراحت کنم اما من نمی‌توانستم. برایم مقدور نبود روی نیمکت بنشینم و از دور بازی دوستانم را ببینم و به آنها کمک نکنم. کلا روی نیمکت نشستن برای من خیلی دشوار است و وقتی غیرت بچه‌ها را دیدم تصمیم گرفتم هرطور شده بازی کنم. با این‌که درد داشتم هم به میدان رفتم و تا جایی که توانستم بازی کردم. شرمنده مردم شدیم چون دوست داشتیم قهرمان شویم اما امیدوارم همین نایب قهرمانی را هم از ما قبول کنند.
 

*به عنوان بهترین دروازه‌بان رقابت‌ها انتخاب شدی. دراین‌باره چه صحبتی داری؟
 

زمانی عنوان فردی برای یک بازیکن به دست می‌آید که تیم هم عملکرد خوبی داشته باشد. تیم ما در فاز دفاعی بسیار خوب عمل می‌کند و یکی از بهترین تیم‌های دنیا است. به همین دلیل من هم توانستم به این موفقیت فردی دست پیدا کنم. نتیجه دفاع خوب تیمی همین می‌شود وگرنه کسب این عنوان به خاطر عملکرد انفرادی من نیست.
 

*در فرودگاه با سجادی، معاون وزیر برخورد داشتی. ظاهرا بابت پرداخت نشدن پاداش‌ها هم گلایه کردی؟
 

اینطور نیست و من گله‌ای از سجادی نکردم. وقتی سمت او رفتم خودش هم فکر کرد می‌خواهم درباره مسائل مالی حرف بزنم اما واقعا اینطور نبود. من از او بابت حضورش در فرودگاه تشکر کردم چون خیلی ما را خوشحال کرد. ما از این‌که مورد توجه مسئولان قرار می‌گیریم و آنها به ما احترام می‌گذارند، خوشحال می‌شویم. البته پاداش می‌تواند خواسته بچه‌ها باشد اما مسائل مهم‌تر از آن هم وجود دارد. ما برای دل مردم بازی می‌کنیم و وقتی خوشحالی آنها را می‌بینیم خستگی‌مان در می‌رود. ضمن این‌که حضور مهدی تاج در امارات که به بچه‌ها روحیه می‌داد هم برای ما خیلی ارزش داشت و نشان از جایگاه خوب فوتبال ساحلی دارد.
 

* پیشرفت فوتبال ساحلی ایران باعث تعجب خیلی از کشورهای دنیا شده است؟
 

این اتفاق خیلی خوشحال‌کننده است. فدراسیون در سال‌های اخیر و به‌ویژه از زمان حضور تاج برنامه‌ریزی خوبی برای فوتبال ساحلی داشته و همین باعث موفقیت این رشته شده است. کشورهای دیگر هم حق دارند که بخواهند از ما الگو بگیرند چون موفقیت‌های درخشانی داشتیم.
 

*در جریان این مسابقات یک مدل ایرانی مقیم دوبی عکس‌های زیادی از تو در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. ماجرای این عکسها چیست؟
 

خودتان بهتر می‌دانید که ایرانیان زیادی مقیم دوبی هستند. آنها در جریان مسابقات جوری از ما حمایت کردند که احساس غریبی نکردیم و انگار داشتیم در ایران بازی می‌کردیم. افراد زیادی هم می‌آمدند با ما عکس می‌گرفتند. از پیرمرد و پیرزن گرفته تا بچه دوساله و خیلی‌های دیگر. من هم کسی را نمی‌شناختم و با همه عکس می‌گرفتم چون قصد آنها فقط حمایت بود و به ما لطف داشتند. این فرد را هم نمی‌شناسم اما ما باید به همه هواداران احترام می‌گذاشتیم.



۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن