تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820681607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه روستاها است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز:
تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه روستاها است

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه روستاها است، به همین دلیل دولت نگاه ویژه ای به این حوزه دارد.
رضا حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دولت توجه ویژه ای به توسعه روستاها داشته و در این زمینه تسهیلات بسیار خوبی هم در راستای رونق اقتصادی در روستاها فراهم شده است که باید با مدیریت استفاده شود.
وی با اشاره به ظرفیت استان زنجان و به ویژه ظرفیت های شهرستان ابهر که می توان در بخش اقتصادی روستاها گام های خوبی برداشت، تصریح کرد: به منظور رونق اقتصادی، در روستاهای هدف گردشگری و دارای بافت با ارزش، ضمن جذب گردشگر و ایجاد طرح های توسعه ای همگون با بافت، کارگاه های تولیدی کوچک و کارگاه های صنایع دستی ایجاد کرد.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر اضافه کرد: اجرای طرح های مورد نظر در حال حاضر در روستاهای شهرستان ابهر از جمله روستاهای درسجین، ازناب، قروه و ... در حال پیگیری است.
وی خاطر نشان کرد: در این زمینه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر توجه ویژه ای به شاخص های درون شهرستانی به منظور شناساندن و استفاده از ظرفیت های خود شهرستان خواهد داشت.
حیدری تاکید کرد: اقتصاد روستایی به همه فعالیت های فردی، اجتماعی که در محیط روستا و به منظور گذراندن زندگی و تامین رفاه مادی روستاییان انجام می گیرد، مربوط بوده که این خود جزئی از اقتصاد ملی به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم ساکن در مناطق روستایی، دور دست، صعب العبور و کم برخوردار یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، یادآور شد: ارائه این خدمت در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم قرار دارد.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ تفاوتی بین مناطق نبوده و هر فردی در ...
[ مشاهده متن کامل تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه روستاها است در خبرگزاری فارس ]

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه روستاها است






یکشنبه ، ۱۶آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن