تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813284618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیدان: امیدوارم در بازی های ملی مصدوم ندهیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وبسایت نود: تیم رئال مادرید در خانه موفق شد با دو گل گرت بیل و تک گل موراتا از سد حریف خود عبور کند و در آستانه بازی های ملی، صدرنشینی خود را تداوم بخشد. زیدان در پایان بازی گفت:


این پیروزی نتیجه تلاش تیمی است، و آسان هم به دست نیامد. ما مورد انتقاد قرار گرفته بودیم و امروز علاوه بر کسب پیروزی، از گلزنی تیم حریف نیز جلوگیری کردیم و این برای ما یک راه رو به جلو است. همیشه به تیم فکر می کنم، و این چیزی است که به من مربوط می شود. از تلاش همه بازیکنان راضی هستم، و از بازیکن بخصوصی اسم نمی برم. همیشه بازیکنی خواهد بود که تفاوت ها را رقم بزند اما امروز تیم فوق العاده بود. به کار خود واقف هستیم و حتی ۱۰۰ امتیاز هم تضمین کننده قهرمانی شما در لالیگا نیست. پیروزی در بازی ها سخت تر و سخت تر می شود و بازی آسانی وجود ندارد. امروز نیمه اول مسابقه برای ما سخت بود. بعد از رسیدن به گل، بازی عوض شد و نیمه دوم را بهتر کنترل کردیم.


مصدومان:


کاسمیرو به تمرینات بازگشته، اما فقط می دود، و هنوز هیچ کار با توپی انجام نداده است. مهمترین مسئله بازگشت او به زمین چمن است و ادامه اش یک مسئله روزمره است. از بازگشت مودریچ هم خوشحالم. بعد از آنها راموس و په په می مانند، و امیدوارم که در طول بازی های ملی مصدوم غیرمنتظره ای نداشته باشیم.


کریستیانو:


او هیچ مشکلی ندارد. همیشه می خواهیم او گلزنی کند، در ویتوریا به سه گل رسید. ممکن است درون زمین حرکاتی از او ببینید چون همیشه می خواهد به گل برسد. فکر نمی کنم نگران باشد، بلکه خوب و متعهد به نظر می رسد. درست است که گلزنی را به خصوص در این ورزشگاه دوست دارد، اما آرام است.


کاری که کریستیانو باید انجام دهد، بازنشستگی در این تیم است. او به خاطر کار هایی که انجام می دهد، منحصر به فرد است. رؤیای او بازنشستگی در رئال مادرید است و خوشحالم که می تواند قراردادش را تمدید کند و درست مثل من اینجا بازنشسته شود.


ضربات ایستگاهی:


اگر توپ در سمت راست زمین باشد، گرت پشت توپ می ایستد و اگر در سمت چپ باشد، رونالدو خواهد زد. ضربات وسط را هر دو بازیکن می توانند بزنند. خامس هم می تواند ضربه ایستگاهی بزند و امروز هم نزدیک به گلزنی بود. هیچ چیز ثابتی وجود ندارد.


کواچیچ:


او به طرز فوق العاده ای خوب کار می کند. وقتی همه مصدومان بازگردند، ممکن است دقایق کمتری به میدان برود اما این هیچ معنی دیگری ندارد. او خوب تمرین می کند و به نظر می رسد که از بازی خود لذت می برد. او همیشه همینطور است، چه بازی کند یا نه. امروز ضربه ای به او وارد شد اما امیدوارم که مصدومیت جدی نباشد.


واران:


ما همیشه می توانیم اوضاع را بهبود بخشیم و این کاری است که او انجام داد. او هر بازی بهتر می شود و من خیلی خوشحالم چون او اعتماد به نفس کسب می کند و سخت تلاش می کند. امروز گلی دریافت نکردیم و از این بابت خوشحالم.


بنزما:


گزارش پزشکی وجود نداشته چون باید ۲۴ الی ۴۸ ساعت صبر کنیم و فردا او تحت آزمایش های بیشتر قرار خواهد گرفت تا ببینیم چه اتفاقی رخ داده است. او کمی التهاب داشت و ما باید صبر کنیم تا فروکش کند. او برخی مشکلات داشت اما امیدوارم که طی چند روز آینده بهتر شود.




۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن