تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816165344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان سمنان رتبه چهارم کشور در شاخص کیفی سرشماری عمومی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: استان سمنان رتبه چهارم کشور در شاخص کیفی سرشماری عمومی دارد
دبیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 استان سمنان گفت: شاخص کیفیت استان در اجرای سرشماری حضوری نفوس و مسکن 102 است که بعد از استانهای فارس، مرکزی و قزوین، در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.
رضا عبدالله زاده افزود: بر اساس گزارش کیفی مرکز آمار ایران تا تاریخ پانزدهم آبان 95 رتبه شهرستان های استان در شاخص های کیفیتی به ترتیب، شاهرود با 65، گرمسار با 66، میامی با 103، دامغان با 114، سرخه با 115، سمنان با 134، مهدیشهر با 135 و آرادان با شاخص 148 است.
وی با بیان این که هرچه شاخص کمتر باشد، کیفیت مطلوب‌تر است، ادامه داد: تکرار کد ملی، بی‌پاسخی کد ملی، بی‌پاسخی کدپستی در خانوارهای مصاحبه شده و بی‌پاسخی کدپستی در خانوارهای غایب، از عوامل کاهش شاخص کیفیت در سرشماری عمومی در استان سمنان است.
وی گفت: طی 18 روز سپری شده از آغاز مرحله مراجعه حضوری برای ثبت نام در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95، آمارگیران سرشماری به 133 هزار و 200 خانوار استان مراجعه کرده اند که 13 درصد آن ها غایب بودند.
وی با بیان این که بیش از 17 هزار و 600 خانوار در زمان مراجعه ماموران غایب بودند، گفت: در خانه های خانوارهای غایب، برگه ای حاوی کد آماری و کد غایب همراه با شماره تماس مورد نیاز قرار داده می شود و این خانوارها می توانند به سامانه سرشماری مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند.
دبیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 استان سمنان گفت: 51 درصد از پوشش خانوارهای استان سمنان، با مراجعه حضوری ماموران در سرشماری پوشش داده شده است.
عبدالله زاده گفت: در 18 روز از آغاز ثبت نام سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت مراجعه حضوری، ماموران سرشماری با بیش 23 درصد از خانوارهای استان سمنان مصاحبه کرده اند که شامل 33 هزار و 600 خانوار است.
عبدالله زاده افزود: حدود 62 درصد از خانوارهای استان سمنان که شامل 82 هزار خانوار می شوند در زمان مراجعه ماموران، کد آماری مبنی بر تکمیل اطلاعات در سامانه سرشماری در زمان ثبت نام اینترنتی ارایه کردند.
عبدالله زاده خاطر نشان کرد: خانواده ها باید دقت داشته باشند، آمارگیران واقعی لباس های یک شکل دارند و نشانه سرشماری بر جلیقه ویژه آن ها نقش بسته است و کارت شناسایی آن ها در سمت چپ لباس شان متصل است که امضای فرماندار همان شهرستان را دارد.
وی گفت: 218 نفر در استان سمنان به عنوان آمارگیر سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 اطلاعات شهروندان را ثبت می کنند و همکاری مردم با این افراد زمینه ساز آبادانی استان است.
سرشماری حضوری از بیست و هشتم مهر آغاز شده و تا بیست و هشتم آبان 95 ادامه دارد.
540 هزار و 500 نفر از جمعیت استان سمنان، شامل 173 هزار و500 خانوار به صورت اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 ثبت نام کرده اند که معادل 80 درصد پوشش خانوار ثبت نامی است.




تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن