تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820859901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرام طبع: در پرسپولیس بدشانسی آوردم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آرام طبع: در پرسپولیس بدشانسی آوردم
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر زمانی که برانکو صلاح بداند بازی می کنم و شک نکنید برای موفقیت تیمم می جنگم.
به گزارش نامه نیوز ، محمد آرام طبع درباره شرایط تیم پرسپولیس در آستانه اعزام به امارات اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما بعد از بازی مقابل نفت آبادان در شرایط بسیار خوبی دارد و بعد از بردی که مقابل نفت به دست آوردیم به صدر جدول برگشتیم. تلاش می کنیم آمادگی خودمان را در اردوی امارات بالا ببریم و بتوانیم با شروع دوباره رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی افزود: فکر می کنم تاکنون فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشتیم و در تمام بازی هایمان موقعیت های خوبی به دست آوردیم که بعضی وقت ها توپ های ما با بدشانسی گل نمی شد اما خوشحالم که دل هواداران را شاد کردیم و به صدر برگشتیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص درگذشت منصور پورحیدری گفت: واقعا از این بابت ناراحت شدیم. گرچه من افتخار شاگردی ایشان را به دست نیاوردم ولی تاکنون از او چیز بدی ندیدم. انسان های خوب با رفتن شان بیشتر همه را ناراحت می کنند.

آرام طبع در ادامه گفت: ما قصد داریم با قدرت بقیه بازی ها را جلو ببریم و مطمئن باشید هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم. سعی می کنیم با گرفتن نتیجه مزد زحمات مان را بگیریم.

وی در پایان درباره نیمکت نشینی اش بیان داشت: برای من مهم تیم است. گرچه دوست دارم برای تیم بازی کنم. اول فصل دچار بدشانسی شدم و مصدوم بودم اما تازه در تیم جا می افتادم. قطعا هر زمانی که برانکو صلاح بداند بازی می کنم و شک نکنید برای موفقیت تیمم می جنگم.



منبع: کاپ


۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن