تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804261160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر عملکرد موفق رئیس فدراسیون فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مروری بر عملکرد موفق رئیس فدراسیون فوتبال
فوتبال ایران در زمان ریاست مهدی تاج بر فدراسیون، موفقیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف کسب کرده است.
به گزارش نامه نیوز ، صعود تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به فینال رقابت‌های بین قاره‌ای امارات و کسب مقام با ارزش نایب قهرمانی در این مسابقات، صحه دیگری بر عملکرد فدراسیون فوتبال کشورمان و کمیته‌های زیر نظر این فدراسیون است.

پیش از فوتبال ساحلی و در چند ماه اخیر، شاهد موفقیت تیم‌های مختلف فوتبال کشورمان در رده‌های سنی مختلف بوده‌ایم که شاید بتوان گفت در تاریخ فوتبال ایران این میزان موفقیت به طور همزمان بی سابقه بوده است.

تیم‌های جوانان و نوجوانان کشورمان به مربیگری عباس چمنیان و امیرحسین پیروانی پس از سال‌ها موفق شدند با درخشش در بازی‌های آسیایی و حضور در جمع 4 تیم پایانی این رقابت‌ها، جواز حضور در جام حهانی رده‌های خود را کسب کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان هم که تحت هدایت محمد ناظم‌الشریعه به جام جهانی رفت، با بازی‌های خوب و نتایج درخشان توانست به خوبی پرچم ایران را روی سکوی این رقابت‌های معتبر ببرد و به عنوان با ارزش سومی دست پیدا کند که در تاریخ فوتسال ایران بی‌سابقه بود. پیروزی با ارزش مقابل تیم فوتسال برزیل در این رقابت‌ها تا مدت‌ها از یاد هواداران فوتسال ایران نخواهد رفت.

فوتبال بانوان کشورمان‌هم که در طول سال‌های گذشته همیشه مهجور بوده است و مسئولان آن از بی‌توجهی فدراسیون فوتبال گلایه داشتند، پیشرفت‌های قابل ملاحضه‌ای در رده‌های مختلف داشته است و بعید نیست به زودی شاهد افتخار آفرینی بانوان فوتبالیست کشورمان در رقابت‌های مختلف باشیم.

اما مهم‌ترین سنگ محک عملکرد فدراسیون فوتبال در هر دوره‌ای بدون شک کارنامه تیم ملی فوتبال بزرگسالان است.

در این رده هم فدراسیون فوتبال با حفظ کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی و پیگیری برنامه‌های این سرمربی پرتغالی، هم شرایط خوبی را در از لحاظ نتیجه گیری ایجاد کرده است و هم شاهد حضور بی‌سابقه و پر تعداد بازیکنان ایرانی در فوتبال اروپا هستیم که نمونه بارزش درخشش اخیر سردار آزمون در ترکیب تیم روستوف است.

تیم ملی فوتبال ایران مدت‌هاست در رنکینگ جهانی بالاتر از تیم‌های قدرتمند ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا بهترین رتبه را در بین تیم‌های آسیایی دارد و با 10 امتیاز از 4 بازی، صدر نشین گروه خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه است و بیشترین شانس را دارد تا برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران دومین حضور پیاپی در جام‌جهانی را تجربه کند.

با وجود اینکه مهدی تاج، رئیس کنونی فدراسیون فوتبال کشورمان کمتر از یک سال است که بر مسند ریاستش نشسته است، ولی بدون شک نقش غیر قابل انکاری در موفقیت‌های اخیر فوتبال ایران داشته است.

تاج حتی در زمانی که نایب رئیس فدراسیون کفاشیان بوده است، فعالیت‌ها و پیگیری‌های زیادی در مدیریت‌ کمیته‌های مختلف تحت امر فدراسیون داشته است. در زمان ریاست تاج بر فدراسیون فوتبال، علاوه بر نتیجه‌گیری در حوزه‌های مختلف، شاهد عملکردهای مثبت مختلف دیگری نیز بوده‌ایم.

انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان مدیر تیم‌های ملی که از مدیران فوتبال و موفق فوتبال ما بوده است یکی از این تصمیمات درست بوده که به اعتراف اکثر افراد مرتبط با تیم ملی، شرایط مناسبی از زمان حضور ساکت برای تیم‌های مختلف کشورمان از نظر تدارک اردوها و شرایط مناسب حضور رد تورنمنت‌های مختلف ایجاد شده است.

مصادف شدن دیدار ایران مقابل کره‌جنوبی با مراسم آئینی تاسوعای حسینی که میرفت تبدیل به یک بحران برای فوتبال ایران شود، با مدیریت خوب فدراسیون فوتبال ختم به خیر شد و در نهایت با مبلغ ناچیزی به عنوان جریمه که باید به فیفا پرداخت شود به پایان رسید.

قطعاً مهدی تاج در دوران ریاست خود بر فدراسیون فوتبال ضعف‌هایی نیز داشته است که طولانی شدن اداره سازمان لیگ با سرپرست و عدم انتخاب نایب رئیس دوم در فدراسیون تحت الامرش یکی از آنها بوده است. ولی با یک نگاه منصفانه به کارنامه رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان باید اعتراف کرد که تاج، عملکرد موفقی در سمت خود داشته است و شایسته تقدیر است.

امیدواریم با ادامه این روند رو به رشد، شاهد موفقیت‌های بیشتر برای فوتبال ایران در حوزه‌های مختلف باشیم.



منبع: میزان


۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن