تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803806655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذخیره‌های ۷ میلیارد تومانی روی دست استقلال+جدول | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: وقتی ارقام قرارداد بازیکنان استقلال منتشر شد، بیش از هر مسئله دیگری قراردادهای نجومی بسته شده به چشم می آمد. موضوعی که حتی به واسطه فشارهای وارد شده مدیران باشگاه استقلال را وادار به اخذ تصمیم برای کسر ارقام قرارداد کرد اما در نهایت به واسطه مخالفت بازیکنان این تیم به نتیجه نرسید.

به گزارش تراز ،استقلالی های پایتخت از ابتدای لیگ امسال تا به امروز فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده اند و در برخی بازی ها تا حدی خوب و امیدوار کننده ظاهر شدند که هواداران این تیم حتی قهرمانی در رقابت های فصل جاری را دور از دسترس نمی دیدند. از سوی دیگر نیز آبی پوشان تهرانی در بعضی بازی ها به خصوص در 6 مسابقه ابتدایی لیگ به قدری ضعیف ظاهر شدند که حتی کار تا اخراج سرمربی و ایجاد تغییرات در این تیم پیش رفت و ضعیف ترین نتایج تاریخ این باشگاه نیز در 6 مسابقه اول فصل به دست آمد.  
 
این نتایج به دست آمده اما در شرایطی بود که استقلالی ها در ابتدای فصل به حدی ریخت و پاش داشتند که حتی این امر موجب شد تا صدای محمود گودرزی وزیرسابق ورزش نیز درآید. ریخت و پاش هایی که از قراردادهای نجومی بازیکنان گرفته تا اعضای کادر فنی این تیم همه ارقامی را نشان می داد که موجبات اعتراض اهالی وزارتخانه ورزش را هم فراهم آورد. این اما در شرایطی بود که وقتی ارقام قرارداد بازیکنان استقلال منتشر شد، بیش از هر مسئله دیگری قراردادهای نجومی بسته شده به چشم می آمد. موضوعی که حتی به واسطه فشارهای وارد شده مدیران باشگاه استقلال را وادار به اخذ تصمیم برای کسر ارقام قرارداد کرد اما در نهایت به واسطه مخالفت بازیکنان این تیم به نتیجه نرسید.  
 
استقلالی ها برای فصل جاری در دروازه از مهدی رحمتی بهره بردند. مگویان، رابسون، مجید حسینی و وریا غفوری جزو اصلی ترین نفراتی بوده اند که در دفاع این تیم به میدان رفته اند و امید ابراهیمی، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، جابر انصاری و فرشید اسماعیلی هم جزو نفرات هافبک این تیم در فهرست 11 نفره بوده اند که در خط حمله هم کاوه رضایی همچنان به دیگر مهاجمان این تیم ترجیح داده می شود. حالا اگر از یازده بازیکن اصلی استقلال که این فصل بیشتر در زمین حضور داشته‌اند فاکتور بگیریم، هزینه جذب بقیه بازیکنان رقمی هنگفت را به ما نشان می‌دهد. بازیکنانی که کمتر از بقیه در ترکیب اصلی قرار گرفته اند.

در احتساب ارقام قرارداد بازیکنان استقلال، اگر 11 نفر فوق را فاکتور بگیریم، بقیه بازیکنان که یا روی نیمکت نشسته‌اند یا روی سکو، ارقامی نجومی دریافت کرده اند. حسین حسینی درون دروازه ۵۰۰ میلیون دریافت می‌کند تا یک فصل ذخیره مهدی رحمتی باشد، لئوناردو پادوانی با قراردادی ۹۸۰ میلیونی به استقلال آمده اما به تازگی در ترکیب اصلی جای گرفته و احتمال نیمکت نشینی مجدد وی نیز وجود دارد. در این بین اما امین حاج محمدی دیگر ابهام بزرگ استقلال است. مدافعی ۱/۱ میلیاردی که مشخص نیست چرا توسط منصوریان به بازی گرفته نمی‌شود و مهم‌تر از همه اینکه چرا با این رقم قراردادش را تمدید کرده است؟
 
برای سمت چپ خط دفاع استقلال چهار بازیکن در اختیار دارد که هیچ یک هنوز در ترکیب اصلی جا نیفتاده‌اند. یعقوب کریمی مهم‌ترین چپ پای استقلال است که قراردادی ۷۰۰ میلیونی با استقلال بسته. میثم مجیدی نیز این رقم را دریافت کرده تا یک فصل دیگر برای استقلال بازی کند. مبلغ قرارداد امید نورافکن که بیشتر در اختیار تیم جوانان است تا استقلال ۱۵۰ میلیون است و میلاد زکی پور نیز با رقمی ۱۲۰ میلیونی به استقلال آمده اما فقط یک بار در ترکیب قرار گرفته است.
 
در خط هافبک نیز نام فرشید باقری به چشم می‌خورد. هافبک سابق صبا که مشخص نشد چرا چنین رقم هنگفتی برای جذب او صرف شد. باقری با قراردادی ۹۵۰ میلیونی به استقلال آمد تا یکی از هافبک‌های اصلی این تیم باشد اما پس از چند هفته، منصوریان به این نتیجه رسید که باقری نمی‌تواند جانشین مناسبی برای روزبه چشمی باشد. حالا هم دو، سه هفته‌ای است باقری روی نیمکت می‌نشیند تا زوج امید ابراهیمی- بختیار رحمانی در مرکز خط هافبک استقلال بازی کنند. فرشید اسماعیلی ۳۰۰ میلیونی نیز هرگز به یک بازیکن اصلی بدل نشده و هر از چند گاهی در ترکیب یازده نفره قرار می‌گیرد و برای استقلال از ابتدا بازی می‌کند.
 
در خط حمله نیز دو بازیکن ۵۰۰ میلیونی حضور دارند که هرگز به ترکیب اصلی استقلال راه پیدا نکرده‌اند. بهنام برزای و آرش افشین. اولی فصل قبل بازی‌های قابل قبولی انجام می‌داد و حتی در ترکیب یازده نفره استقلال هم قرار می‌گرفت اما این فصل به یک نیمکت نشین همیشگی بدل شده و کمتر مورد اعتماد منصوریان است. آرش افشین نیز پس از دو، سه فصل دوری از شرایط آرمانی به استقلال آمد تا احیا شود اما به آن بازیکنی تبدیل نشد که همه انتظارش را می‌کشیدند. افشین و برزای روی هم یک میلیارد روی دست استقلال هزینه گذاشته‌اند اما کمتر در زمین حضور داشته و بیشتر نیمکت نشین یا سکونشین بوده‌اند.
 
ارشیا بابازاده، عظیم گوگ، علیرضا سیار، مجتبی حقدوست و میعاد یزدانی نیز بازیکنان جوانی هستند که مبلغ قراردادشان روی هم می‌شود ۳۴۰ میلیون. این گروه از بازیکنان هنوز به ترکیب حتی به‌عنوان بازیکن ذخیره نرسیده و فقط در تمرینات حضور داشته‌اند.
 
مجموع ارقام دریافتی موجود در مبلغ قرارداد بازیکنان ذخیره استقلال بالغ بر ۷ میلیارد تومان است. یعنی بازیکنانی که مورد اطمینان منصوریان نیستند و هرگز در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرند ۷ میلیارد هزینه روی دست استقلال گذاشته‌اند. رقمی هنگفت که مشخص نیست چرا برای آنها در نظر گرفته شده است.


منبع: فردا

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 16 آبان 1395 - 11:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن