تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819498348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لقب «پدر استقلال» تنها زیبنده منصورخان است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: یدالله اکبری  ضمن تسلیت درگذشت منصور پورحیدری، بیان‌ کرد: من حدود هشت سال در کنار منصورخان بودم و خبر درگذشت او برایم بسیار ناراحت کننده بود. ابتدا به خانواده‌اش و سپس به فوتبال دوستان این ضایعه را تسلیت می خگویم. منصورخان آدم بسیار با اخلاق و مهربانی بود و به شخصه خیلی چیزها از او یاد گرفتم. من صمیمیت زیادی با او داشتم و عنوان "پدر استقلال" تنها زیبنده اوست. خدا رحمتش کند. برای ما خیلی سخت است  که او را دیگر در کنارمان نداریم.


بازیکن سابق استقلال ‌اضافه کرد: هیچ کس از حضور پورحیدری بدی ندید. همه شاگردانش را دوست داشت و با هیچ کس بد اخلاق نبود. برخی از مربیان شاید در کار و در فشار سنگین بازی بی اخلاق شوند و  خاطره بدی از خود به جای بگذارند. از منصور خان جز خوبی چیزی ندیدم. نه تنها من ،‌ بلکه تمام اطرافیان، بازیکنان و مربیان او را به خاطر اخلاق مدار بودنش می‌ستایند.


اکبری همچنین با بیان این که در سال‌های حضورش در کنار پورحیدری خاطرات تلخ و شیرین بسیاری را تجربه کرده است به ایسنا، گفت‌: من سال‌های آخر فوتبالم را در پاس همدان در کنار منصورخان سپری کردم. من در پاس کاپیتان تیم بودم و به همین خاطر صمیمیت زیادی با پورحیدری داشتم. همچنین او اولین  کسی بود که مرا به تیم‌ ‌ملی دعوت کرد و از همین روز همیشه برایم عزیز مانده ، به خاطر این که منصورخان آدم شوخ طبعی بود شوخی زیادی با او می کردیم. یادش بخر. او از مار خیلی می ترسید. در یکی از سفرهایمان به مشهد مار پلاستیکی خریدم و در زیر صندلی او در هواپیما گذاشت. آن روز خیلی خندیدیم و این خاطره را همیشه با هم مطرح می کردیم و می خندیدیم.




۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن