تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819813742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمیع مراحل ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح از دوشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سازمان حج و زیارت اعلام کرد به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به زائران اربعین، از روز دو­شنبه، فرایند ثبت ­نام و تحویل مدارک زائران در یک مرحله و هم­زمان در دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور انجام می­‌شود.



به گزارش جام جم آنلاین، سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح از روز دوشنبه هفته جاری تجمیع می‌شود. در این اطلاعیه آمده است: نظر به استقبال کم­ نظیر مشتاقان زیارت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و افزایش قابل توجه شمار ثبت ­نام­ کنندگان در سامانه سماح، با توجه به فرصت اندک باقی‌مانده تا اربعین حسینی (علیه السلام)، به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به زائران اربعین، از روز دو­شنبه 17 آبان­ ماه، فرایند ثبت ­نام و تحویل مدارک در یک مرحله و هم­زمان انجام می­‌شود. در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است که زائران می­‌توانند با مراجعه به 2300 دفتر زیارتی در سراسر ایران (که اسامی و نشانی آنها در سامانه سماح samah.haj.ir و وب­‌گاه سازمان حج و زیارت hajnews.ir قابل دسترسی است به طور هم­زمان نسبت به ثبت­ نام در سامانه سماح، پرداخت هزینه­‌های مربوطه و ارائه مدارک اقدام کنند. در پایان از زائرانی که در سامانه سماح ثبت­ نام کرده‌اند و تا کنون مدارک (گذرنامه و 2 قطعه عکس) خود را تحویل نداده‌اند تقاضا می‌­شود سریعاً نسبت به ارائه مدارک به دفاتر زیارتی اقدام کنند.




شنبه 15 آبان 1395 ساعت 19:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن