تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819098781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملوان با برد پرگل به صدر جدول نزدیک شد :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ملوان با برد پرگل به صدر جدول نزدیک شد
ملوانی ها موفق شدند در دوازدهمین بازی خود در لیگ یک، در برابر استقلال اهواز به برتری برسند.

به گزارش "ورزش سه"، یک دیگر از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته اول امروز و در اهواز به انجام رسید و طی آن، تیم ملوان بندرانزلی موفق شد در برابر استقلال اهواز به پیروزی پرگل دست پیدا کند.
در این بازی که از ساعت 15:15 آغاز شد تیم مهمان موفق شد با دو گل نیمه اول را  به سود خود به پایان برساند، شهاب کرمی و پوریا غلامی در دقایق 37 و 40 برای انزلی چی ها گلزنی کردند تا شاگردان مایلی کهن نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند. اما در نیمه دوم بازی به صورت پایاپای پیش می رفت تا اینکه ملوانان با تعویض طلایی خود موفق شدند در دقیقه 82 توسط محمد بختیاری به گل سوم دست پیدا کنند و تنها دقایقی تا کسب یک پیروزی پرگل فاصله داشته باشند، البته در دقیقه 90 محمد جواد کردونی موفق شد یکی از گل های اهوازی ها را جبران کند.
ملوانان با این پیروزی موفق شدند 24 امتیازی شوند و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم خونه به خونه بابل، پس از تیم سپیدرود در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند.
در طرف دیگر استقلالی های اهواز که اوضاع مناسبی ندارند کماکان با 4 امتیاز به قعر جدول چسبیده اند، آنها که در لیگ فعلی سه سرمربی را بالای سر خود دیدند هنوز نتوانستند به ثبات برسند و راهی تا دسته دومی شدن پیش روی خود نمی بینند، استقلال اهواز که یکی از پرطرفدارترین تیم های جنوب کشور محسوب می شود این روزها در داخل و خارج از خانه بازی های خود را به حریفان واگذار می کند.  

17:27  1395/08/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن