تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817046879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرایرادترین خودروها از نظر معاینه فنی کدامند؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پرایرادترین خودروها از نظر معاینه فنی کدامند؟
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با اعلام اين كه از 3 ميليون دستگاه خودروي پلاك تهران، يك ميليون و 800 هزار دستگاه مشمول معاينه فني هستند گفت: از اين تعداد خودرو، يك و نيم ميليون دستگاه به مراكز معاينه فني مراجعه كرده اند اما هنوز 300 هزار دستگاه به اين مراكز مراجعه نكرده اند.
آفتاب‌‌نیوز :  مازيار حسيني افزود: نكته قابل توجه در مراجعات اخير خودروها به مراکز معاينه فني كه آن را بايد در سياست گذاری هايمان به صورت جدي مورد توجه قرار دهيم، اين است كه برخي از انواع خودروها در تصادفات جاده اي و شهري بيشترين نقش را دارند.


وي با اعلام اين كه نوك پيكان تصادفات رانندگي متوجه سه گروه از خودروهاست، اظهار كرد: گروه اول، نيسان هاي زامياد يا همان نيسان هاي آبي هستند كه از هر 3 دستگاه، 2 دستگاه به دليل نقص سيستم ترمز و مشكل تعليق در آزمون معاينه فني مردود می شوند.


اغلب افرادي كه در تصافادات جان مي بازند نيروي مولد جامعه اند


معاون شهردار تهران با اشاره به اين كه بعد از وانت هاي نيسان، دومين گروه، پيكان ها هستند كه از هر 2 دستگاه، يك دستگاه به دليل نقص سيستم ايمني خودرو موفق به دريافت مجوز معاينه فني نمي شوند، اظهار کرد: آخرین گروه نیز پرايدها هستند كه از هر 3 دستگاه، يك دستگاه به دليل نقص در سيستم فرمان و ناهمطرازي بين چرخ ها در آزمون معاينه فني رد می شوند. 


مازیار حسيني با بيان اين كه اغلب افرادي كه در تصادفات رانندگي جان خود را از دست مي دهند، در گروه سنی 21 تا 50 سال قرار دارند و از نيروهاي مولد جامعه محسوب مي شوند، تصريح كرد: البته گروه قابل توجهي از اين افراد نيز در جريان تصادفات، دچار معلوليت شده و باید تا آخر عمر بر روي ويلچر بنشينند.


وي با تأكيد بر اين كه خسارت ناشی از تصادفات ترافيكي معادل 6 درصد توليد ناخالص ملي در سال است و اين آمار بسيار بالا، زنگ هشداری است که بايد بر روي سياست گذاري هاي کلان کشور تاثير بگذارد،‌ اضافه كرد: البته در اين ميان، نقش موتورسيكلت ها را در تصادفات رانندگي نبايد فراموش كرد، به ويژه آن كه اغلب راكبان اين وسايل نقليه دو چرخ را جوانان و نوجوانان تشكيل مي دهند.


ميني بوس هاي فرسوده براي هميشه از تهران خداحافظي مي كنند
به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران،معاون شهردار تهران با اشاره به اين كه هر دستگاه موتورسيكلت كاربراتوري 5 تا 8 برابر يك دستگاه خودروي يورو دو آلودگي توليد مي كند، اظهار كرد: و.قتي هميت اين موضوع بيشتر آشكار مي شود كه بدانيم پيمايش هر دستگاه خودروي سواري در تهران به طور متوسط 10 تا 15 كيلومتر در روز است در صورتي كه پيمايش هر دستگاه موتورسيكلت، حدود 10 برابر يك خودرو يعني به طور متوسط 100 تا 150 كيلومتر در روز است.


دكتر مازيار حسيني با بيان اين كه در كنار سهم بالای موتورسيكلت ها در آلودگي هوا، سهم بالای اين وسايل نقليه دو چرخ در آلودگي صوتي را نیز نبايد از نظر دور داشت، تصريح كرد: سیاست گذاران ارشد کشور بايد بر روي موضوع سهم بالاي سه نوع خودروي ذكر شده و نيز موتورسيكلت ها در تصادفات رانندگي و آلودگي هوا تمركز نموده و برنامه ريزي هاي خود را به چاره جويي در مورد موضوع مذكور متمركز نمايند.


وي در پايان با تأكيد بر اين كه شهرداري تهران در طرح كاهش، انجام معاينه فني را از خودروهاي خودش شروع نمود، خاطرنشان كرد: به اين منظور، تعدادي از خطوط معاينه فني را به اتوبوس هاي شركت واحد و تاكسي هاي ناوگان تاکسیرانی اختصاص داده ايم و ضمن تجهيز بخشي از ناوگان اتوبوسراني به فيلتر دوده، بحث ناوگان فرسوده ميني بوسراني را مورد توجه جدي قرار داده ايم و از 929 دستگاه ميني بوس فرسوده، 623 دستگاه در مدار جايگزينی قرار گرفته و تا پايان سال جاري همه ميني بوس هاي فرسوده از سطح شهر جمع آوري شده و براي هميشه از تهران خداحافظي مي كنند.






۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن