تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818825788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوچان‌نژاد در ترکیب هیرنفین (عکس) :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قوچان‌نژاد در ترکیب هیرنفین (عکس)
مهاجم ملی پوش ایرانی هیرنفین در ترکیب تیمش برابر اسپارتا حضور دارد. گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی هفته دوازدهم لیگ اردویسه هلند تیم‌های اسپارتا روتردام و هیرنفین از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه اسپارتا روتردام مقابل هم قرار می‌گیرند.
رضا قوچان‌نژاد ستاره امسال هیرنفین که در این فصل 5 گل در لیگ برتر زده و یک پاس گل داده و همچنین در جام حذفی یک گل به ثمر رسانده است امشب در ترکیب تیمش مقابل اسپارتا روتردام حضور دارد.
هیرنفین در حال حاضر 22 امتیازی و تیم چهارم جدول لیگ اردیویسه هلند است اما می‌تواند در صورت پیروزی در مسابقه امشب موقتا یک رده در جدول بالا برود؛ اسپارتا روتردام نیز با 13 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گرفته و در صورت کسب برد خانگی دو پله صعود می‌کند.    



21:31  1395/08/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن