تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819778555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولویت اول وزیر جدید آموزش و پرورش | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه اولویت اولش بحث رسیدگی به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان است، گفت: نتایج آن را به صورت مقطع به مقطع گزارش می‌دهم.

به گزارش تراز ، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی «مدیریت دانش سازمانی، نحوه برقراری ارتباط مؤثر با محیط و دیگران، ویژه کارشناس مسئولان امور زنان استان‌ها» که در باشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران و در طی اصرار اهالی رسانه مبنی بر انجام مصاحبه، تأکید کرد: بنده معلم هستم و پاسخ دادن به سؤال سخت را نیز بلدم و نگران نیستم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در موضوع تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: همانطور که در جلسه رأی اعتماد در مجلس عنوان کردم، اولویت اول بنده رسیدگی به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر تیمی را گذاشته‌ام و از همین دیروز شروع به بررسی کردیم، گفت: گزارش‌های حسابرسی با شرکت‌های مختلف را بررسی کردم و تیم مذکور در حال فعالیت است.

دانش آشتیانی با تأکید بر اینکه به زودی نتایج این بررسی را به صورت مقطع به مقطع گزارش می‌دهم، ادامه داد: امیدوارم در مدت کوتاهی بتوانیم این مسأله را جمع کنیم و برای فعالیت صندوق قدم برداریم.


منبع: فارس

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 15 آبان 1395 - 11:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن